?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 23:02
کد خبر : 29545

او پزشک زنان بود اما سیکل هم نداشت /زن جوان در آروزی بچه دار شدن نازا شد + جزییات

او پزشک زنان بود اما سیکل هم نداشت /زن جوان در آروزی بچه دار شدن نازا شد + جزییات

زن جوانی که برای درمان بیماری زنان از خراسان شمالی به مشهد آمده بود ،پس از نجات از یک ماجرای عجیب، راز لانه اسرارآمیز در بولوار توس مشهد را فاش کرد.

چند بار به پزشکان متعدد مراجعه کردیم، اما درمان قطعی انجام نشد، البته همسرم نیز داروهایش را به طور کامل استفاده نمی‌کرد. در همین روزها یکی از همسایگان مان که با تبلیغات درمان کیست از طریق طب سنتی در فضای مجازی روبه رو شده بود، ما را ترغیب کرد تا این روش درمانی را هم امتحان کنیم، این بود که با اصرار همسرم از شهرستان شیروان به مشهد آمدیم و به نشانی مذکور در خیابان توس ۸۱ رفتیم.

این مرد جوان مدعی شد ابتدا با یک فروشگاه گیاهان دارویی عطاری برخورد کردیم، اما متصدی عطاری ما را به طبقه بالای ساختمان فرستاد . حدود ساعت ۱۲ ظهر بود که همسر ۲۸ ساله‌ام به طبقه بالای عطاری رفت و به من اجازه ورود ندادند.

دو ساعت بعد همسرم با رنگی پریده و در حالی که به شدت درد می‌کشید از پله‌ها پایین آمد و من مبلغ یک میلیون و ۵۰۰  هزار تومان برای هزینه درمان در داخل عطاری کارت کشیدم که بعد فهمیدم متصدی عطاری، شوهر آن زن مدعی درمانگری است.

آن روز به خاطر دردهای شدیدی که همسرم داشت به منزل یکی از بستگانمان در مشهد رفتیم. با وجود این که دردهای همسرم همچنان شدت می‌گرفت، اما او این درد را تحمل می‌کرد؛ چراکه زن مدعی درمان کیست به او گفته بود تا یک هفته این دردها بسیار طبیعی است. روز بعد به شهرمان بازگشتیم، ولی همسرم دیگر از شدت درد به خود می‌پیچید و تاب تحمل آن را نداشت، به همین دلیل با اورژانس تماس گرفتم و او را به بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان رساندم.

زمانی که پزشک بر بالین وی حاضر شد با بهت و حیرت از وضعیت وخیم همسرم ابراز نگرانی کرد و گفت: اگر نیم ساعت دیگر به مرکز درمانی نمی‌رسید به اغما می‌رفت و شاید حادثه جبران ناپذیری رخ می‌داد، با همه اقدامات اولیه درمانی پزشکان به دلیل کمبود امکانات در شهرستان مجبور شدند همسرم را با خودروهای امدادی اورژانس به مشهد اعزام کنند، اما چندین بیمارستان و مرکز درمانی همسرم را نپذیرفتند تا این که بالاخره به طرف بیمارستان امام رضا(ع) حرکت کردیم و همسرم به دلیل وخامت حالش در آن جا بستری شد.

با حضور دکتر شکیب (نماینده دانشگاه علوم پزشکی مشهد) گروهی از افسران کارآزموده کلانتری معراج به طرف بولوار توس حرکت کردند و با صحنه‌ای حیرت انگیز در طبقه سوم این ساختمان مسکونی روبه رو شدند.

برخی لوازم و ابزار پزشکی روی تخت و کنار محل معاینات بیماری‌های زنان وجود داشت که از فعالیت گسترده این زن کم سواد حکایت می‌کرد، اما او مدعی بود فقط به اموری مانند بادکش و حجامت می‌پردازد، اما چون یکی از بیمارانش حال وخیمی داشت به طوری که نمی‌توانست روی پای خودش بایستد به درمان او پرداخته است.

بررسی‌های بیشتر درباره این ماجرای هولناک در لانه اسرارآمیز در حالی توسط پلیس و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه دارد که زن یاد شده با سپردن وثیقه قانونی به دادسرا تا زمان رسیدگی به پرونده آزاد شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.