?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 - 23:49
کد خبر : 29585

از شایعه تا واقعیت / همسر مهدی طارمی کیست؟

از شایعه تا واقعیت / همسر مهدی طارمی کیست؟

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مهدی طارمی فوتبالیست مشهور که این روزها به همراه دیگر بازیکنان تیم ملی فوتبال در کیش برای شرکت در اردوی تدارکاتی پیش از مسابقه با تیم ملی بورکینافاسو به سر می برد، به دلیل به دنیا آمدن فرزندش برای مدت کوتاهی از اردو خارج شده و دوباره به آن بازگشته بود. اما چیزی از انتشار این خبر نگذشته بود که طارمی خود خبر پدر شدنش را تکذیب کرد.

اطلاعات و تصاویر مختلفی منسوب به همسر مهدی طارمی در فضای مجازی وجود دارد که هیچ یک صحت ندارند و این فوتبالیست مشهور ایرانی تاکنون تصویر و اطلاعاتی از همسر خود منتشر نکرده است.

مراسم ازدواج مهدی طارمی در سال ۱۴۰۱ در سکوت کامل خبری برگزار شد و هیچ تصویری از آن نیز منتشر نشد.

پس از انتشار خبر ازدواج مهدی طارمی شایعاتی در فضای مجازی درباره ی تصمیم این فوتبالیست مشهور برای برگزاری مراسم عروسی میلیاردی در تهران، پرتغال و بوشهر مطرح شد که واکنش پدر وی را به دنبال داشت.

علیشاه طارمی، پدر مهدی طارمی، تیر ماه ۱۴۰۱ با رد این شایعات گفته بود: مراسم عقد رسمی مهدی با حضور اعضای درجه یک خانواده داماد و عروس در بوشهر برگزار شده است و هیچ خبری از مراسم لاکچری و میلیاردی نبوده و مراسم دیگری نیز برگزار نخواهد شد.

پدر مهدی طارمی همچنین در رابطه با تصاویر منسوب به مراسم عقد پسرش که در فضای مجازی منتشر شده بود، گفته بود در مراسم عقد مهدی طارمی اصلاً عکاسی حضور نداشت و همه ی تصاویر منتشر شده جعلی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.