?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 15:45
کد خبر : 29712

شبیه آیفون۱۵ اما زیباتر و هم شکیل تر/این گوشی را حتما ببینید

شبیه آیفون۱۵ اما زیباتر و هم شکیل تر/این گوشی را حتما ببینید

گوشی جذاب Itel A70 معرفی شد؛ شبه آیفون با باتری ۵۰۰۰ mAh و حافظه ۲۵۶ گیگابایت فقط ۳.۷ میلیون تومان

اگر بازار محصولات چینی را دنبال کرده باشید احتمالاً نام برند Itel را شنیده و آن را به خوبی می‌شناسید؛ برندی که ارزان‌ترین گوشی‌ها را با مشخصات قابل توجه راهی بازار می‌کند. این برند در جدیدترین محصولات خود از گوشی موسوم به Itel A70 رونمایی کرده که با وجود قیمت حدود ۷۵ دلاری خود، انبوهی از مشخصات قابل توجه مانند ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتز با شدت نور زمینه ۵۰۰ نیت را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

شاید اینطور تصور شود که محصولات فوق ارزان در حوزه گوشی‌های هوشمند را فقط می‌توان در بازار چین پیدا کرد. ولی با توجه به آنکه چند سالی می‌شود که شرکت‌های تولید گوشی هوشمند به دلایلی مانند دستمزد بسیار پایین نیروی انسانی و انبوه منابع، تولید محصولات خود را به هند نیز گسترش داده‌اند، در بازار این کشور نیز می‌توان انتظار محصولاتی را داشت که شاید در بسیاری از کشورها حتی طرح تئوری عرضه آنها نیز ممکن نباشد.

مشخصات گوشی iTel A70

Itel یکی از این شرکت‌هاست که به تازگی گوشی هوشمند متفاوتی را با ظاهر آیفون را در بازار هند عرضه کرده است. دستگاه مورد بحث Itel A70 است که یک مدل با امکانات پایه و قیمت بسیار جذاب است.

مشخصات Itel A70

Itel A70 از یک پنل ال سی دی با قطر ۶.۶ اینچ استفاده می‌کند که از وضوح HD+ برخوردار بوده و با نرخ نمونه برداری لمسی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت یک محصول مناسب از حیث صفحه نمایش محسوب می‌شود. در زیر این پنل، آیتل آ۷۰ به تراشه پردازشی UNISOC T603 مجهز شده که با ۴ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی جفت شده ولی خبر خوب این است که با استفاده از قابلیت RAM Expantion می‌توان میزان حافظه مجازی رم دستگاه را تا ۸ گیگابایت دیگر نیز افزایش داده و به حداکثر ۱۲ گیگابایت رساند. البته درگاه میکرو اس دی نیز برای افزایش حافظه داخلی وجود دارد و می‌توانید تا یک ترابایت حافظه دیگر را نیز به دستگاه بیفزایید.

گوشی آیتل A70

این گوشی مقرون به صرفه دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت است که با یک لنز همراه شده با نرم‌افزار هوش مصنوعی و فلاش LED مجهز شده است. در همین حال، در قسمت جلویی یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی انجام وظیفه خواهد کرد.

یکی از ویژگی‌های خوب دیگر این گوشی استفاده از باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای تأمین انرژی دستگاه است که شرکت صحبتی از توان شارژر مورد پشتیبانی آن نکرده و فقط می‌دانیم که با درگاه USB-C دستگاه شارژ خواهد شد.

از دیگر قابلیت‌های کاربردی دستگاه نیز می‌توانیم به سنسور اثر انگشت، قابلیت صفحه‌گشایی با اسکن چهره کاربر، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، نوتیفیکیشن به سبک داینامیک آیلند آیفون روی نمایشگر و ضخامت ۸.۶ میلی‌متری دستگاه اشاره کنیم.

قیمت و زمان عرضه Itel A70

همانطور که عنوان شد این گوشی برای عرضه اولیه در هند آماده شده و به همین دلیل شروع آنلاین آن از پس فردا به صورت آنلاین در فروشگاه آمازون هند آغاز خواهد شد. گوشی آیتل A70 در رنگ‌های مختلفی مانند سبز چمنی، آبی لاجوردی، طلایی درخشان و مشکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

قیمت گوشی آیتل A70

قیمت این گوشی نیز برگ برنده آن است که برای نسخه پایه دستگاه با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم، مبلغ ۶۲۹۹ روپیه معادل ۷۵ دلار در نظر گرفته شده است. گزینه‌های دیگر پیشنهادی شرکت با حافظه ۴/۱۲۸ و ۴/۲۵۶ گیگابایت نیز به ترتیب با قیمت‌های ۶۷۹۹ (۸۱ دلار) و ۷۲۹۹ (۸۷ دلار) روپیه به فروش خواهند رسید. البته ظاهراً برای کسانی که در موج اول عرضه نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی را سفارش دهند نیز تخفیفی معادل ۸۰۰ روپیه (۱۰ دلاری) در نظر گرفته خواهد شد تا موجب تشویق بیشتر کاربران به خرید این گوشی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.