?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 0:03
کد خبر : 29594

هانی کرده زنده است /آخرین خبر از وضعیت جسمانی هانی کرده گنده لات تهران + تصاویر

هانی کرده زنده است /آخرین خبر از وضعیت جسمانی هانی کرده گنده لات تهران + تصاویر

هانی کرده گنده لات تهران امروز مورد سوء قصد قرار گرفت

سرهنگ سعید راستی رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران به رکنا گفت:  ظهر امروز هانی کرده یکی از اراذل و اوباش معروف پایتخت برای مراسم خاکسپاری پسر جوانی به بهشت زهرا می رود و در حالیکه جمعیت زیادی در این مراسم خاکسپاری در قطعه ۲۳۱ حضور داشتند  چند جوان با در دست داشتن چاقو و اسلحه  به سمت هانی کرده حمله کرده و او را از ناحیه سر و پا هدف قرار دادند.

وی افزود: بررسی های ابتدایی نشان از آن دارد که عامل حمله به هانی کرده به خاطر اختلافات قدیمی و کری خوانی های قدیمی دست به این اقدام زده و تحقیقات برای دستگیری و جزییات بیشتر این درگیری ادامه دارد.

سرهنگ راستی ادامه داد: هانی کرده پس از مجروح شدن توسط چند نفر از دوستانش به بیمارستان هفت تیر منتقل شده است.

یکی از اشرار معروف که سابقه حاشیه‌سازی زیادی برای مطرح کردن نام خود در فضای حقیقی و مجازی را دارد، امروز در جریان درگیری با تعدادی از اراذل و اوباش زخمی شد.

ظهر امروز خبری مبنی بر درگیری میان اراذل و اوباش و مضروب شدن یکی از اشرار معروف تهران در بهشت زهرا (س) در فضای مجازی منتشر شد. موضوعی که پیگیری ایسنا از پلیس حاکی از صحت موضوع است.

 

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پیگیری‌های انجام شده این خبر را تائید و اعلام کرد: ظهر امروز مراسم تدفینی در بهشت زهرا در حال برگزاری بود که تعدادی از اراذل و اوباش از جمله یکی از اشرار معروف نیز در آن حضور داشتند. در میانه برگزاری این مراسم دو گروه از اراذل و اوباش بر سر اختلافی از قبل با هم درگیر شدند که در جریان آن یکی از اشرار معروف با ضربات سلاح سرد مصدوم شد.

بر اساس پیگیری‌های ایسنا، برخی از افراد حاضر در این درگیری از سوی پلیس شناسایی شده و پرونده‌ای نیز در این خصوص تشکیل شده تا نسبت به دستگیری آنان اقدام شود.


سایت برترین‌ها نیز تصاویری از فرد زخمی شده منتشر کرد و نوشت:

ظاهرا این اولین ویدیو از هانی کُرده است بعد از اینکه مور حمله افراد ناشناس قرار گرفته و باقی قضایا، ساعاتی قبل رئیس مرکز عملیات پلیس اعلام کرد: «ظهر امروز مراسم تدفین یکی از اراذل سطح ۱ در بهشت زهرا در حال برگزاری بود که سایر اراذل و اوباش نیز در این مراسم حضور داشتند. در حین مراسم، ۲ گروه از اراذل که اختلاف قدیمی با هم داشتند با هم درگیر شده که بر اثر درگیری مسلحانه، هانی کرده، یکی از اراذل معروف، با یک گلوله به پای چپ و ۴ ضربه چاقو به سر و کمر مصدوم شد.»

blank blank blank

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.