?>
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 19:09
کد خبر : 30072

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟ زنی که از سردار بزرگ تر است و…

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟ زنی که از سردار بزرگ تر است و…

ناگفته هایی از اردواج عجیب سردار آزمون را برای شما آورده ایم

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال آ.اس. رم بازی می‌کند. او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. آزمون دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است. این روزها سردار آزمون در جام ملت های آسیا برای تیم ملی دارد خوش می درخشد و همه امید داریم با درخش سردار آزمون در کنار مهدی طارمی تمام حریفان را به بند بکشیم.

blank

اعلام قربان بردیف، مراسم ازدواج سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران برگزار شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، قربان بردیف سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور که در حال حاضر هدایت تیم سوچی روسیه را بر عهده دارد، اعلام کرد مراسم ازدواج سردار آزمون برگزار شده است. به گفته بردیف که در حال حاضر با تیم سوچی در اردوی تدارکاتی امارات به سر می‌برد، این مراسم چند روز پیش در امارات برگزار شده است. این مربی البته خبر ازدواج آزمون را در واکنش به احتمال پیوستن این مهاجم ایرانی به تیم تحت هدایت خود یعنی سوچی اعلام کرده است.

بردیف در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است سردار به تیم سوچی منتقل بشود؟ گفت: من در عروسی او اینجا در امارات بودم، اما صحبتی در مورد انتقال به سوچی وجود نداشت. فکر می‌کنم سردار باید به باشگاه و شاید به کشور دیگری برود نه به روسیه.

blank

سردار که سابقه کار با بردیف در تیم‌های روبین کازان و روستوف را دارد، در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته از تیم زنیت روسیه راهی بایر لورکوزن شد، اما نتوانست انتظارات را در این تیم آلمانی برآورده کند. و در حال حاضر در آ.اس.رم بازی می کند و عملکرد قابل قبولی داشته است ولی هنوز از روزهای اوجش فاصله دارد.

آزمون در روز‌های اخیر مورد توجه چند تیم از روسیه، ترکیه و همچنین المپیک مارسی فرانسه قرار داشت، اما انتقال او حداقل به تیم مارسی منتفی شده است.

از روسیه خبر می‌رسد چند تیم دیگر همچنان خواهان مهاجم تیم ملی ایران هستند و هنوز از جذب سردار ناامید نشده اند.

blank

همسر سردار آزمون آناهیتا کریمی کیست؟

سردار آزمون که مدت‌هاست رابطه عاشقانه خود را با آناهیتا کریمی ۳۰ ساله در فضای مجازی علنی کرده است، این بار با خبر ازدواج رسمی تیتر اول رسانه‌ها شد.

همسر سردار آزمون یعنی آناهیتا کریمی متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۱ در تهران می‌باشد. او دانش آموخته رشته مدیریت در دانشگاه و دوران تحصیلش را در فرانسه در مدرسه بیوتی در رشته زیبایی گذارنده است و در حال حاضر در کنار مادرش در آرایشگاه و سالن زیبایی مشغول است. معروف شدن و شهرت این چهره به دلیل نامزدی با سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است.

blank

همسر سردار آزمون آناهیتا کریمی در خانواده کم جمعیت به دنیا آمده و تک فرزند است و مادرش آرایشگر حرفه‌ای بوده و دارای سالن زیبایی بسیار مجهز و شیکی است که بیشتر با هنرمندان و بازیگران کار میکند و تصاویری نیز با آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی موجود است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.