?>
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 20:18
کد خبر : 30100

آیا قطر دلارهای ایران را پرداخت کرد؟

آیا قطر دلارهای ایران را پرداخت کرد؟

سید احسان خاندوزی درباره دسترسی به منابع ارزی کشور در قطر و ترکیه گفت: در ترکیه…

سخنگوی اقتصادی دولت ضمن اعلام اینکه تا پایان دی ماه دولت هیچ استقراضی از بانک مرکزی تحت عنوان تنخواه گردان نداشته است، گفت: درباره دسترسی به منابع ارزی کشور در قطر، با وجود تعهد طرف غربی بر همراهی، تاخیر‌هایی وجود دارد. ال سی اول گشایش شده، اما سایر ال سی‌ها با تاخیر مواجه شده که امیدوارم با مذاکرات صورت گرفته، این تاخیر برطرف شود.

ایسنا نوشت: سید احسان خاندوزی درباره دسترسی به منابع ارزی کشور در قطر و ترکیه گفت: در ترکیه توافقی در سفر اخیر رئیس جمهور داشته ایم. در مورد قطر با وجود تعهد طرف غربی بر همراهی، تاخیر‌هایی وجود دارد. ال سی اول گشایش شده، اما سایر ال سی‌ها با تاخیر مواجه شده است. تست اول ال سی با موفقیت اجرا شد. امیدوارم با مذاکراتی که انجام شده است، این تاخیر برطرف شود.

وی اظهار کرد: دولت در اولویت سیاستگذاری اقتصادی خود مساله ایجاد ثبات اقتصادی کلان، مهار تورم، رشد تولید و خروج از رکود و ایجاد اشتغال را در دستور کار دارد. امروز جمعی از فعالان اقنصادی خدمت رهبری بودند و ایشان مهمترین مسئولیت دولت را بهبود محیط کسب و کار برای فعلان اقتصادی و رفع موانع تولید عنوان کردند. همچنین ایشان بر تامین مالی در بخش‌های تولیدی به خصوص تولیدکنندگان متوسط و خرد تاکید داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.