?>
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 22:11
کد خبر : 30113

پیش بینی صریح خداداد عزیزی درباره بازی با ژاپن/ ایران قطعا می‌ بازد و برمیگردد !!

پیش بینی صریح خداداد عزیزی درباره بازی با ژاپن/ ایران قطعا می‌ بازد و برمیگردد !!

صحبت های خداداد عزیزی درباره جام ملت های آسیا سوژه شد.

در برنامه امشب شبکه ورزش خداداد عزیزی، هاشم بیک‌زاده و وحید شمسایی به عنوان کارشناس دعوت شده بودند. در بخشی از این برنامه جنجالی که با جر و بحث شدید جواد خیابانی نیز همراه بود، از میمهانان خواسته شد تا روی نمودار رقابت ها فینالیست‌ها را پیش‌بینی کنند.

وحید شمسایی به عنوان اولین کارشناس از پیش‌بینی سرنوشت تیم ملی ایران خودداری کرد و با وجود اصرار دو مجری برنامه گفت: فقط آرزو می‌کنم ایران قهرمان بشود.

اما خداداد عزیزی و هاشم بیک‌زاده پیش‌بینی جنجالی خود را روی آنتن زنده بیان کردند. طبق صحبت‌های این دو ملی‌پوش سابق فوتبال ایران، تیم قلعه‌نویی برابر ژاپن شانسی نخواهد داشت و در مرحله پیشِ رو حذف خواهد شد.

درمورد هاشم بیک‌زاده این پیش‌بینی خوشایند فضای برنامه نشد و یک بار نظر هاشم بیک‌زاده را تغییر دادند تا ایران را یک پای فینال اعلام کند؛ هاشم بیک‌زاده هم نظرش را تغییر داد و ایران را قهرمان جام معرفی کرد!

اما در ادامه خداداد عزیزی تذکر داد که نباید از آن‌ها بخواهند که برای خوشامد این و آن پیش‌بینی کرده یا نظر بدهند؛ خداداد معتقد بود وقتی به‌عنوان کارشناس در برنامه نشسته‌اند باید نظر کارشناسی و آن‌چه که فکر می‌کنند درست است را بیان کنند. پس از تذکر عزیزی بیک‌زاده هم به نظر اولیه خود برگشت و گفت نکته‌ای که خداداد می‌گوید درست است و من همان نظر اولم را تایید می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.