?>
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 19:18
کد خبر : 30327

نوکیا G50 5G بازگشت غول فنلاندی به رقابت پرچمداران +مشخصات و زمان عرضه

نوکیا G50 5G بازگشت غول فنلاندی به رقابت پرچمداران +مشخصات و زمان عرضه

اگر به دنبال گوشی هوشمندی هستید که تعادل خوبی بین عملکرد، کیفیت دوربین و عمر باتری ارائه دهد، بدون اینکه نگران  باشید؟ نوکیا G50 5G ممکن است همان  گوشی مورد نظر  شما باشد. بیایید عمیق‌تر به جزئیات این رقیب آینده در بازار گوشی‌های هوشمند بپردازیم. نوکیا G50 5G دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۶۵ اینچی IPS

اگر به دنبال گوشی هوشمندی هستید که تعادل خوبی بین عملکرد، کیفیت دوربین و عمر باتری ارائه دهد، بدون اینکه نگران  باشید؟ نوکیا G50 5G ممکن است همان  گوشی مورد نظر  شما باشد. بیایید عمیق‌تر به جزئیات این رقیب آینده در بازار گوشی‌های هوشمند بپردازیم.

نوکیا G50 5G دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۶۵ اینچی IPS LCD است که برای تماشای ویدیو، مرور وب یا بازی مناسب است.

این نمایشگر دارای نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی برای تجربه بصری بی نظیری است، به خصوص هنگام پیمایش در محتوا یا اجرای بازی های سریع. علاوه بر این، صفحه نمایش توسط گوریلا گلس ۴ محافظت می شود و درجاتی از مقاومت در برابر خراش و شکستگی را ارائه می دهد.

شایعه شده است که نوکیا G50 5G از پردازنده MediaTek Dimensity 7020+ بهره می برد که بر اساس فرآیند ۵ نانومتری ساخته شده است. این پردازنده به گونه‌ای طراحی شده است که عملکردی کارآمد، انجام کارهای روزمره، چندوظیفگی و حتی بازی‌های معمولی را به راحتی ارائه دهد. چه در حال جابه‌جایی بین چندین برنامه، ویرایش عکس‌ها یا انجام بازی‌های تلفن همراه مورد علاقه خود باشید، Nokia G50 5G باید بتواند بدون عرق کردن به کار خود ادامه دهد.

نوکیا G50 5G دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی است که گزینه های مختلفی را برای ثبت خاطرات در اختیار کاربران قرار می دهد. شایعه شده است که سنسور اصلی یک لنز قدرتمند ۶۴ مگاپیکسلی است که می‌تواند عکس‌های با جزئیات و پر جنب و جوش را ثبت کند.

سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اضافی ممکن است یک لنز فوق عریض باشد که به شما امکان می دهد مناظر وسیع یا عکس های گروهی را در فضاهای تنگ بگیرید. سنسور ۲ مگاپیکسلی می تواند یک سنسور عمق باشد که به گرفتن عکس های پرتره با جلوه پس زمینه تار (بوکه) کمک می کند. علاوه بر این، شایعه شده است که یک دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی در این دستگاه وجود دارد که نیازهای سلفی و تماس ویدیویی شما را برآورده می کند.

 

یکی از چشمگیرترین جنبه های نوکیا G50 5G باتری عظیم ۶۸۰۰ میلی آمپر ساعتی آن است. این غول پیکر باتری باید به راحتی یک روز کامل یا حتی دو روز را با یک بار شارژ با مصرف متوسط دوام بیاورد. این باعث می‌شود Nokia G50 5G برای کاربرانی که در حال حرکت هستند و نمی‌خواهند در طول روز به شارژر متصل شوند، ایده‌آل باشد.

برای تکمیل باتری بزرگ، شایعه شده است که Nokia G50 5G از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی نیز پشتیبانی می کند. این به این معنی است که می توانید به سرعت باتری خود را در زمانی که آب میوه کم است شارژ کنید. فقط در مدت زمان کوتاهی، قدرت کافی برای دوام چند ساعتی خواهید داشت و این اطمینان را می‌دهد که هرگز با تلفن مرده سرگردان نخواهید ماند.

در حالی که قیمت رسمی هنوز فاش نشده است، شایعات حاکی از آن است که نوکیا G50 5G می تواند در ژوئن ۲۰۲۴ در بازار هند با محدوده قیمتی ۱۳۵۰۰ تا ۱۵۵۰۰ روپیه عرضه شود. این بازه قیمتی، نوکیا G50 5G را محکم در بخش میان‌رده‌ها قرار می‌دهد و آن را به گزینه‌ای جذاب برای کاربرانی تبدیل می‌کند که بدون هزینه‌های گزاف به دنبال گوشی هوشمندی با ویژگی‌های مختلف هستند.

مهم است که به یاد داشته باشید که اطلاعات ذکر شده در این مقاله بر اساس درز و شایعات است. زمانی که گوشی به طور رسمی توسط نوکیا معرفی شود، ممکن است مشخصات رسمی، قیمت و تاریخ عرضه متفاوت باشد. توصیه می کنیم برای دریافت دقیق ترین جزئیات در مورد Nokia G50 5G منتظر اعلام رسمی باشید.

 

به نظر می رسد نوکیا G50 5G یک گوشی هوشمند میان رده امیدوارکننده باشد که ترکیبی قانع کننده از صفحه نمایش بزرگ، پردازنده قدرتمند، سیستم دوربین همه کاره و عمر باتری طولانی مدت را ارائه می دهد. اگر مشخصات و قیمت شایعه شده درست باشد، نوکیا G50 5G می تواند رقیب قدرتمندی در بازار گوشی های هوشمند هند باشد که اواخر سال جاری عرضه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.