?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 بهمن 1401 - 18:44
کد خبر : 1029

مسیح اعتمادی

مخ بزن/ بدون ۲۰۶ سفید / بدون اینکه اسمت امیر باشه

مخ بزن/ بدون ۲۰۶ سفید / بدون اینکه اسمت امیر باشه
آیا افسانه مخ زنی های بدون رد خور با ۲۰۶ سفید واقعیت دارد یا تنها شوخی کاربران فضای مجازی با رانند ه های آن است خصوصا آنها که نام شان امیر است

حتما در فضای مجازی با شوخی برخی جوان ها مواجه شده اید ،یک شوخی با مزه تحت این عنوان که هیچ دختری به ۲۰۶سفید نه نمیگه مخصوصا اگر راننده ۲۰۶اسمش امیر باشه .

این موضوع دست مایه شوخی بسیاری از بلاگرهای معروف فضای مجازی است و با یک سرچ ساده با انواع و اقسام کلیپ های طنز با این مضمون مواجه خواهید شد .

اما آیا آنچه که در این محتواها در قالب طنز گفته می شود صحت دارد ؟

blank

 

بد نیست بدانید ۲۰۶از همان ابتدا که توسط ایران‌خودرو تولید شد ،خودریی برای قشر جوان محسوب می شد اما در کمال ناباوری در همان سال های ابتدایی دهه هشتاد ایران‌خودرو هیچ محصولی را با رنگ سفید روانه بازار نمی کرد و اغلب ۲۰۶های آن زمان معمولا یا نوک مدادی و خاکستری و یا نقره ای و طلایی و نهایتا مشکی بودند که نمونه مشکی آن هم به ندرت پیدا می شد .

ظاهر اسپرت و کاملا متفاوت آن با خودروهای رایج در خیابان های ایران نظر هرکسی را به خود جلب می کرد و تا حدودی یک خودروی لوکس محسوب می شد .

 

 

blank

این داستان تا آنجا ادامه پیدا کرد که نهایتا خودروسازان از هر شیطان پیاده شده و به تولید خودرو با رنگ سفید رضایت دادند که در این میان از قضا ۲۰۶با رنگ سفید بسیار جذاب و‌مشتری پسند تر از سایر محصولات شد .

داستان جوانان و ۲۰۶از همین سفید شدن این فرانسوی مارمولک شروع شد و جوان نرها به خریدن آن رقبا بیشتری از پیش نشان دادند .

امروزه ۲۰۶ سفید سلطان مطلق تیپ جوان است و علیرغم واردات و تولید انواع و اقسام خودروهای جدید هنوز هم این بلاگرفته پیرمرد فرانسوی دلربایی های خاص خودش را دارد .

شاید یکی از ده ها خاصیت ۲۰۶ سفید از نظر جوانان بعنوان یکی از ابر ابزارهای مخ زنی عدم جلب توجه آن در کوچه ها و خیابان ها باشد که قاعدتاً مسئله بسیار بااهمیتی به شمار می رود .

کلام آخر اینکه ،۲۰۶ سفید با برکت تنها یک شوخی است و شما دوست عزیز حتی بدون داشتن آن و حتی بدون آنکه نام تان امیر باشد می توانید با اندکی هوش و ذکاوت بهترین فرد مورد نظرتان را برای ازدواج و تشکیل خوانده پیدا کنید .


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.