?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 1:18
کد خبر : 14590

تست احتمال بازگشت به رابطه/چه رابطه هایی شانس بازگشت ندارند

تست احتمال بازگشت به رابطه/چه رابطه هایی شانس بازگشت ندارند
گاهی وقت ها نیاز است برای حل بحران های فکری به سراغ تست ها برویم

اینکه تست آنلاین تا چقدر می تونن جدی باشه را نمی دونم ! اما خیلی وقته که تست ها جزیی از زندگی ما شدند.تست روانشناسی ،تست هوش ،تست ریاضی و …!

حالا یک تست هم اینجا داریم مخصوص کسایی که در یک رابطه بودند و حالا به هر دلیلی رابطه از میان رفته !

تست احتمال بازگشت به رابطه

گرچه نمی توان یک آزمون روانشناسی دقیق برای تست آنلاین احتمال بازگشت به رابطه طراحی کرد ولی می توان با تحلیل رابطه عاطفی و بررسی ویژگی ها و شرایط ارتباط راجع به احتمال بازگشت معشوق و یا احتمال موفقیت در برگرداندن عشق به یک نتیجه گیری نزدیک به واقعیت رسید.

blank

تست شخصیت؛ اهل خیانت هستید یا نه؟!

وضعیت ارتباط شما چگونه است؟

چه رابطه هایی شانس بازگشت ندارند

پیش از انجام آزمون بازگشت عشق باید واقعیت ها را درنظر بگیرید، اگر رابطه شما جزء روابط غیر قابل بازگشت باشد یا ارزش تلاش و صبر برای بازگشت را نداشته باشد به صلاح فردی تان است این ارتباط را فراموش کنید. روابط عاطفی موفق دارای استاندارد های زیادی هستند و روابط نا سالم نیز نشانه های مشخصی دارند رابطه شما در کدام یک از دسته های زیر قرار می گیرد؟

  1. رابطه های مجازی: رابطه هایی که در شبکه های اجتماعی شکل میگیرند معمولا هرگز به مرحله دیدار نمیرسند و بعد از جدایی نیز نمی توان احتمال بازگشت زیادی برای آنها در نظر گرفت، چون دارای هیچ یک از ویژگی های یک رابطه عاطفی کامل نیستند و ارزش صرف وقت و انرژی شما را ندارند.
  2. رابطه های از راه دور: رابطه های راه دور یا long distance relationship معمولا دوام زیادی ندارند و در صورت دائمی بودن فاصله احتمال بازگشت دوباره در این نوع روابط ضعیف است.
  3. رابطه فرد متاهل با شخص سوم: روابطی که یکی از طرفین یا هر دو آنها متاهل هیچ، هیچ شانسی برای بازگشت ندارند، ورد به چنین روابطی تنها نتایج منفی مانند افزایش اضطراب، افسردگی و فروپاشی کامل زندگی تان را به همراه دارد.
  4. رابطه یکطرفه: روابطی که از آغاز بصورت یکطرفه شروع می شوند شانس بالایی برای بازگشت دوباره معشوق خود ندارند و در صورت بازگشت نیز نمی توان توقع برآورده شدن انتظاراتی که از یک رابطه عاطفی داریم را از این نوع روابط داشت.

اگر میخواهید هیچ کاری نکنید و فقط منتظر بازگشت معشوق خود باشید احتمال اینکه به هدفتان برسید شاید کمی دور از انتظار باشد.

 

نقش زمان در احتمال بازگشت به رابطه

طول عمر رابطه در احتمال بازگشت دوباره آن نقش مهمی ایفا می کند، مدت زمان ارتباط تعیین کننده میزان تعلق دو فرد به یک دیگر است، هرچه شخص مدت زمان بیشتری را صرف رابطه و شخص مقابل کرده باشد ارزش بیشتر برای آن ارتباط قائل خواهد بود.

روابطی که مدت کوتاهی بعد از آشنایی به اتمام می رسند احتمال بازگشت آنها بسیار اندک است و ارزش صرف زمان و انرژی را ندارند. اگر رابطه شما کمتر از یک ماه طول کشیده کاملا آن را فراموش کنید. اگر ارتباط شما بین ۲ تا ۶ ماه دوام آورده امیدی به ترمیم رابطه وجود دارد. هر چه مدت زمان بیشتری را در ارتباط بوده باشید میتوانید به نتیجه تلاش های خود امیدوار تر باشید.

هدف طرف مقابل در رابطه

نیت و هدفی که شخص مقابل در ارتباط با شما دنبال می کرده روی درصد احتمال بازگشت او تاثیر دارد. روابطی که الویت اول آنها رفع نیاز ها و رسیدن به اهداف شخصی باشد بعد از جدایی احتمال رجوع دوباره در آنها زیاد نیست و حتی اگر بازگشت هم اتفاق بی افتد فرد مقابل تنها به دنبال استفاده های شخصی خواهد بود نه داشتن یک رابطه عاطفی ایده آل. اگر احساس می کنید یکی از این ۵ مورد هدف عشقتان بوده باید بدانید احتمال بازگشت او کم است.

  1. روابطی که رابطه جنسی در آنها الویت اول است.
  2. طرف مقابل از ابتدا انتظارات مالی داشت.
  3. فرد مقابل برای تنها نبودن رابطه را شروع کرده باشد.
  4. شخص مورد نظر برای فراموش کردن عشق قبلی خود وارد رابطه شده باشد.
  5. روابطی که شخص مقابل هیچ اهمیتی به ارتباط و آینده آن نمی دهد.

اختلافات فرهنگی

یکی از عواملی که اهمیت بسیار زیادی در دوام ارتباط و احتمال بازگشت دوباره آن دارد اشتراکات و اختلافات فرهنگی دو شریک عاطفی است. اگر دو فرد تفاوت زیادی در فرهنگ خانوادگی داشته باشند مشکلات جدی را تجربه خواهند کرد. البته تفاوت فرهنگی را میتوان نادیده گرفت و امیدی به شروع دوباره ارتباط داشت اما این تفاوت ها همیشه نقطه شروع مشکلات خواهند بود.

blank

سرعت احساسات در رابطه

روابطی که خیلی زود و هیجانی شروع می شوند پایانی مشابه نیز دارند، یعنی با همان سرعت آتشینی که شروع شدند و به جملات عاشقانه و ابراز احساسات شدید رسیدند، سرد می شوند و به پایان می رسند. اگر ارتباط شما این ویژگی را داشت شاید نباید خیلی روی نتیجه تست آنلاین احتمال بازگشت به رابطه حساب باز کنید!

روابط هیجانی ماهیت سالمی ندارند چون یا تحت تاثیر غرایز جنسی هستند یا به واسطه ویژگی های شخصیتی منفی و دردسر ساز یکی از طرفین یا هر دو آنها با سرعت و به شکل هیجانی شروع می شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.