?>
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 11:04
کد خبر : 2466

هتل های ارزان اردبیل + قیمت و آدرس

هتل های ارزان اردبیل + قیمت و آدرس
چند هتل ارزان قیمت در شهر اردبیل که آمادگی پذیرایی از شما عزیزان را دارند

 سرویس گردشگری چمدون ؛اگر قصد سفر به اردبیل و اقامت در این شهر زیبا و جذاب را دارید چند هتل ارزان و مناسب برای شما آماده کرده ایم که می توانید با یک قیمت مناسب اقامت خوبی در این شهر داشته باشید .

هتل مهدی

هتل دو ستاره مهدی اردبیل در گروه کیفی خود، یکی از بهترین هتل های اردبیل است که در سال ۱۳۸۱ شروع به کار کرد. این هتل در پنج طبقه ۲۴ اتاق با قیمتی حداقل ۱۹۰.۰۰۰ تا ۴۴۰.۰۰۰ تومان در سال ۱۴۰۰ دارد. اتاق‌ها هتل مهدی امکاناتی از جمله حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تلفن و تلویزیون دارند. لابی، کافی‌شاپ، پارکینگ با ظرفیت ۱۲ ماشین و رستوران ۱۲۰ نفره در طبقه منفی یک هتل از امکانات جانبی هتل است.

هرچند که هتل مهدی در سال ۱۳۹۳ بازسازی شد، ولی نظرات کاربران هتل نشان می‌دهد که امکانات اتاق‌ها همچنان قدیمی‌اند و چندان رضایت‌بخش نیستند. بنابراین نباید انتظار امکانات، محیط و خدمات خاصی را داشته باشید.

ارزان‌ترین هتل‌های اردبیل کجاست؟

از نظر موقعیت مکانی هتل مهدی از فرودگاه اردبیل ۲۲ دقیقه، از ترمینال اردبیل ۱۲ دقیقه، از نمایشگاه بین‌المللی اردبیل ۱۱ دقیقه، از دریاچه شورابیل ۱۲ دقیقه، از بقعه شیخ صفی و بازار مرکزی اردبیل ۹ دقیقه و بازار صفویه ۷ دقیقه فاصله دارد.

آدرس: اردبیل، خیابان بعثت، نرسیده به پمپ بنزین، واحد ۹۹۳

هتل شورابیل

هتل شورابیل هتلی دو ستاره است که در منطقه آرام و بی‌هیاهو گردشگری دریاچه شورابیل قرار گرفته است. این هتل ۲۸ اتاق دارد که اتاق‌های وی‌آی‌پی آن بالکنی با چشم‌انداز زیبا و رویایی به دریاچه و طبیعت اطراف آن دارند. اقامت در اتاق‌های یک تخته، دو تخته توئین و دبل، سه تخته، چهار تخته و سوئیت رویال هتل شورابیل اردبیل در سال ۱۴۰۰ حداقل ۲۵۰.۰۰۰ تا ۷۰۰.۰۰۰ تومان هزینه خواهد داشت.

هتل شورابیل یکی از بهترین هتل های اردبیل است که در سال ۱۳۸۰ ساخته شد. تمیزی و امکانات رفاهی اتاق‌ها (یخچال، تلویزیون LCD، مینی بار در اتاق، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش) باعث می‌شود حسی مشابه اینکه در هتلی دو ستاره اقامت دارید، نداشته باشید و رفاهی در حد هتل‌های سه ستاره را تجربه کنید. رستوران هتل شورابیل در طبقه همکف با ظرفیت ۷۰ نفر انواع غذاهای ایرانی و فست‌فود را برای مهمانان سرو می‌کند.

ارزان‌ترین هتل‌های اردبیل کجاست؟

فاصله هتل شورابیل در ساعات بدون ترافیک تا فرودگاه ۲۶ دقیقه، تا ترمینال اردبیل ۱۶ دقیقه، تا نمایشگاه بین‌المللی اردبیل ۱۰ دقیقه، تا بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی ۱۲ دقیقه، تا بازار مرکزی اردبیل ۹ دقیقه، تا پل هفت چشمه اردبیل ۸ دقیقه، تا جمعه مسجد ۱۵ دقیقه، تا خانه تاریخی صادقی ۱۲ دقیقه، تا شهربازی اردبیل ۸ دقیقه، تا حمام پیر زرگر ۱۴ دقیقه و تا آبگرم سردابه ۴۷ دقیقه است.

آدرس: اردبیل، خیابان دانشگاه، مجتمع تفریحی و سیاحتی شورابیل

هتل‌های دو و یک ستاره و ارزان اردبیل

هتل آپارتمان دو ستاره خیام

هتل آپارتمان دو ستاره خیام سرعین از دیگر هتل های اردبیل واقع در شهر توریستی سرعین است که می‌تواند به عنوان اقامتگاهی مناسب برای مسافران و گردشگران مورد استفاده قرار بگیرد. این هتل آپارتمان دارای ۲۵ اتاق است. از ویژگی‌های آن قرار گرفتن در مرکز شهر سرعین و در عین حال محیطی آرام و دور از هیاهو است. از امکانات این هتل آپارتمان می‌توان به اینترنت در لابی و اتاق اشاره کرد. این هتل آپارتمان فاقد رستوران و پارکینگ است .

آدرس: سرعین، میدان ولیعصر، خیابان ژنرال

تلفن رزرواسیون: ۰۴۵ ۳۲۲۲ ۲۱۰۲

ارزان‌ترین هتل‌های اردبیل کجاست؟

هتل نگین اردبیل

هتل نگین اردبیل، هتلی ۲ ستاره و بسیار مناسب برای اقامت در این شهر است. مناسب بودن این هتل، علاوه بر امکانات رفاهی و اقامتی مطلوب، شامل هزینه‌ی نه چندان بالایی نیز می‌شود که هتل بابت اقامت از میهمانان دریافت می‌کند. رستوران هتل نیز مکان بسیار دلپذیری برای غذا خوردن است.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی با مواد غذایی تازه و سالم آماده می‌شود. کافی‌ شاپ هتل نیز فضای ایده ‌آلی برای گفتگوهای صمیمانه و رمانتیک و نوش جان کردن خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوش طعم فراهم آورده است. ضمنا نزدیک بودن به مکان‌هایی نظیر بقعه شیخ صفی ‌الدین اردبیلی و بازار سنتی اردبیل نیز از مزایای این هتل ۲ ستاره است.

هتل شیخ صفی

هتل شیخ صفی یک از قدیمی‌ترین و بهترین هتل های اردبیل با یک ستاره است. این هتل در سال ۱۳۵۸ با ۱۲ واحد اقامتی شروع به کار کرد. موقعیت مکانی هتل شیخ صفی باعث محبوبیتش شده است. فاصله هتل تا بازار مرکزی ۲۰۰ متر (۴ دقیقه پیاده)، تا بازار صفویه ۶۵۰ متر (۸ دقیقه پیاده)، تا پل هفت چشمه ۸۵۰ کمتر (۱۱ دقیقه پیاده) و تا بقعه شیخ صفی ۹۰۰ متر (۱۱ دقیقه پیاده) است.

ارزان‌ترین هتل‌های اردبیل کجاست؟

هتل شیخ صفی هتلی کاملا اقتصادی است و می‌توانید اتاق‌های سه و چهار تخته هتل را که امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع، حمام و دستشویی خصوصی دارند، در سال ۱۴۰۰ با قیمت حداقل ۱۳۰.۰۰۰ تا ۱۵۰.۰۰۰ هزار تومان رزرو کنید. مهم‌ترین نقطه‌ضعف هتل نداشتن رستوران داخل هتل است. بنابراین برای سرو ناهار و شام باید فکری کنید.

آدرس: اردبیل، میدان شریعتی، خیابان نایبی به سمت سه راه دانش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.