?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402 - 7:53
کد خبر : 28136

جنیفر لوپز در حال خروج از مدرسه اِمی ظاهری خیره کننده دارد

جنیفر لوپز در حال خروج از مدرسه اِمی ظاهری خیره کننده دارد

جنیفر لوپز شنبه گذشته در رسیتال مدرسه اِمی شرکت کرد. لوپز در حال شرکت در رسیتال اِمی از او عکس گرفته شد، در حالی که فرزندش تعدادی گل برای اجرای آنها پذیرفت. عکس‌ ها امی را نشان می‌ دهند که در حالی که لوپز در مدرسه بود چند گل را نگه داشته است. اِمی موهایش

جنیفر لوپز شنبه گذشته در رسیتال مدرسه اِمی شرکت کرد. لوپز در حال شرکت در رسیتال اِمی از او عکس گرفته شد، در حالی که فرزندش تعدادی گل برای اجرای آنها پذیرفت.

عکس‌ ها امی را نشان می‌ دهند که در حالی که لوپز در مدرسه بود چند گل را نگه داشته است. اِمی موهایش را کوتاه و با رگه های صورتی رنگ در حالی که دسته گل های مختلف را در دست گرفته بود به تصویر کشیده شده است. او یک ژاکت بژ گشاد نیز پوشیده بود.

blank

لوپز در حال خروج از مدرسه اِمی هم به تصویر کشیده شد. او موهایش را جمع کرده بود و یک کت و شلوار بژ هماهنگ با یک تاپ سفید تنگ زیر آن پوشیده بود که در نتیجه ظاهری خیره کننده و زیبا داشت.

رابطه نزدیک جنیفر و اِمی

لوپز از همسر سابقش مارک آنتونی دو فرزند دارد، دوقلو های اِمی و مکس. این دو نوجوان ۱۵ ساله اغلب با مادرشان و بن افلک دیده می شوند و عکاسان اغلب خانواده آنها را هنگام حرکت در لس آنجلس به تصویر می کشند.

لوپز وقتی در مورد خانواده اش با افلک صحبت می کرد، فاش کرد که فرزندانش رابطه خوبی با او دارند. او در یک حضور در برنامه نمایش امروز گفت: «بن یک شخصیت پدر برای مکس و اِمی کاملا فوق‌العاده است. او واقعاً به چالشی که چیست و چه معنایی دارد می‌ پردازد… و آنها او را دوست دارند. و از او قدردانی می‌ کنند، و من هم همینطور».

لوپز همچنین درباره مشکلات فرزند پروری نوجوانان صحبت کرده است، به خصوص وقتی که پنج نفر از آنها در خانه او هستند، از جمله خود او و افلک. او گفت: “آنها هر چیزی را که شما می گویید، هر کاری را که انجام می دهید و در هر کاری که هستید آن را به چالش می کشند، و این چیزی است که هست.” “شما باید به نوعی فقط سوار امواج شوید.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.