?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 - 5:37
کد خبر : 3436

فصل سوم تراژدی پوست شیر /اینجا ایستگاه پایانی است

فصل سوم تراژدی پوست شیر /اینجا ایستگاه پایانی است
نوید محمودی تهیه‌کننده سریال «پوست شیر» درباره آخرین روزهای فیلمبرداری و مراحل فنی و پاسخ به این سؤال که آیا این مجموعه، فصل دیگری خواهد داشت، توضیحاتی داد.

سرویس سرگرمی چمدون ؛سریال جذاب و پر مخاطب این روزهای پلت فرم های نمایش خانگی به ایستگاه پایانی خود رسید ،سریال «پوست شیر» قرار است ۳ روز دیگر به نمایش‌خانگی برگردد. فصل سوم و اتفاقاتِ مهمی که نقطه نظراتِ مردم در پلتفرم‌ها و کانال‌های مجازی این‌طور نشان می‌دهد که همه منتظرند تا سرانجام کاراکترهای این سریال را ببینند. اما آیا این سریال ادامه خواهد داشت؟

هرچند در این مدت ایرادهای بسیاری به سناریوی این سریال خوش ساخت وارد شد اما همچنان مخاطبان بسیاری منظر پایان این تراژدی هستند

blank

به این بهانه با نوید محمودی تهیه‌کننده سریال صحبت کردیم و او به این نکته اشاره کرد که روزهای فیلمبرداری را سپری می‌کنیم و مراحل فنی هم پیش می‌رود تا همان ۱۰ اسفندماه «پوست شیر»، پخش سریال در فصل سوم ادامه پیدا کند. ۸ قسمت را برای فصل سوم خواهیم داشت و فیلمبرداری سریال هم در اسفندماه دنبال می‌شود.

blank

وی در پاسخ به این سؤال که بسیاری می‌پرسند «پوست شیر» فصل دیگری دارد و یا اینکه فصل سوم، ایستگاه پایانی ماجراهای نعیم، ساحل، لیلا و سرگرد مشکات خواهد بود، این نکته را مطرح کرد: «پوست شیر» فصل دیگری ندارد؛ فعلاً به این نکته فکر نکرده‌ایم. باید تمام شود در وهله اول یکی دو ماه استراحت خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.