?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 فروردین 1402 - 1:33
کد خبر : 5412

بیا تا بهت بگم چه کاندومی بخری و چطوری استفاده کنی / راهنمای کامل کاندوم

بیا تا بهت بگم چه کاندومی بخری و چطوری استفاده کنی / راهنمای کامل کاندوم

سرویس سلامت چمدون ،کاندوم ها در انواع و اقسام مختلفی تولید و عرضه می شوند. گاهی اوقات تعداد آنها به قدری زیاد است که انتخاب را سخت می کند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم شما را با انواع کاندوم های موجود در بازار ایران آشنا کنیم. امیدواریم در پایان مطلب بتوانید برای

blank

کاندوم ساده

کاندوم ساده از قدیمی ترین مدل های انواع کاندوم به حساب می آید که به آن مدل کلاسیک هم می گویند. این مدل دارای سطحی کاملا صاف و بدون هیچ گونه ماده اضافی می باشد. فقط با مقدار بسیار کمی ماده روان کننده آغشته شده است تا از خشکی و پارگی آن جلوگیری شود و به هنگام رابطه جنسی از مشکلی ایجاد نکند.

همه برندهای معروف تولیدکننده کاندوم در ایران و دنیا در سبد محصولات خود کاندوم ساده را دارند

blank

کاندوم نازک

کاندوم نازک هم به نوعی از دسته کاندوم های کلاسیک محسوب می شود. با این تفاوت که از آنها نازک تر است. این مدل برای افرادی مناسب است که مایل به استفاده از کاندوم در رابطه جنسی نیستند. چون برخی از انواع کاندوم نازک به حدی ظریف هستند که احساس رابطه جنسی بدون کاندوم را ایجاد می کنند.

کاندوم خاردار

کاندوم خاردار از محبوب ترین کاندوم های موجود در بازار می باشد. این دسته از کاندوم ها بدلیل وجود خارهای مختلف باعث ایجاد حداکثر لذت برای زوجین می شود. خارهای روی این کاندوم ها معمولا به صورت نقطه های برجسته هستند که در مدلهای این نقطه ها سایز های متفاوتی دارند.

 

کاندوم تاخیری

بسیاری از زوجین از مشکل زودانزالی رنج می برند. این اختلال جنسی وقتی رخ می دهد که در یک رابطه مرد قبل از اینکه شریک جنسی اش ارضا شود دچار انزال شده و اسپرم از او خارج می شود.

گاهی اوقات زودانزالی طبیعی بوده و در اثر دوری طولانی مدت از روابط زناشویی بوجود می آید. اما زودانزالی دائمی مشکل جدی می باشد که می تواند روابط خانوادگی را تحت تاثیر قرار دهد.

برای رفع مشکل باید زوجین آماده همکاری با درمانگر باشند و مشارکت یکی از طرفین به تنهایی پروسه درمان را با تاخیر مواجه می کند. اما یکی از راههای حل این مشکل استفاده از کاندوم های تاخیری موجود در بازار می باشد.

کاندوم های تاخیری بر اساس عملکرد به دو دسته کلی تقسیم می شوند. دسته اول که رایج تر هستند با استفاده از ماده تاخیری طبیعی که به کاندوم آغشته شده است فرآیند انزال زودرس را با تاخیر مواجه می کنند. دسته دوم از یک حلقه فیزیکی که از جنس خود کاندوم می باشد برای گرفتن رگ اصلی آلت استفاده می کنند که موجب تاخیر در انزال می شود.

از معروف ترین مدلهای موجود در بازار می توان به مدل ۴۵ دقیقه کاپوت و دابل دیلی کدکس اشاره کرد.

کاندوم عروسکی

کاندوم عروسکی یا فاندوم نوعی از کاندوم است که در طرح های عروسکی مثل گاو و الاق و گربه و سایر حیوانات تولید می شود. این کاندوم ها مثل بقیه مدلها از جنس لاتکس می باشند و از استحکام و ایمنی مناسب برخوردارند.

از این کاندوم معمولا برای ایجاد تنوع در رابطه جنسی استفاده می شود. به زوج های که تازه ازدواج کرده اند و یا خانم هایی که فوبیای رابطه جنسی نیز توصیه می شود.

کاندوم فضایی

برخی از افراد از کاندوم های خاردار موجود در بازار رضایت کافی نداشتند. این موضوع شرکت های تولید کننده کاندوم را به فکر انداخت تا به نحوی این مشکل را حل کنند. کاندوم فضایی در واقع نسل جدیدی از کاندوم خاردار است. با این تفاوت که خارهای روی آنها بسیار بزرگتر از کاندوم های خاردار کلاسیک هستند.

این کاندوم ها در ۵ مدل دکمه دار، شمشیری، طوقی، اره ماهی و چرخشی توسط دو شرکت معروف ایکسدریم و شادو تولید می شوند. تفاوت این ۵ مدل در شکل خارهایی هست که روی سطح کاندوم طراحی شده است.

کاندوم برقی

کاندوم برقی نوع جدیدی از کاندوم می باشد که از حلقه ویبراتور مجهز به باطری بهره مند می باشد. این حلقه بعد از روشن شده توسط دکمه ای که روی آن تعبیه شده است محل تماس طرفین رابطه را به صورت ممتد می لرزاند.

این لرزش در ناحیه تناسلی طرفین در تحریک بیشتر آن ناحیه و افزایش رضایت جنسی نقش بسزایی دارد.

کاندوم بزرگ کننده

کاندوم بزرگ کننده یکی از انواع کاندوم های موجود در بازار است. این نوع کاندوم با مواد داخل خود باعث افزایش حجم گردش در عروق آلت تناسلی مردان می شود. این موضوع باعث میشود آلت تناسلی مردان بزرگتر شود. و احساس نعوظ و سفتی بیشتری از سمت آلت خود حس کنند. این کاندوم بهترین گزینه برای افرادی است که احساس می کنند آلتشان کوچکتر از حد معمول است. و از عدم حس آلت تناسلی خود توسط همسرشان احساس ناراحتی دارند.

این کاندوم بهترین گزینه برای افرادی است. که به علت قند خون بالا، فشار،استرس، مصرف قرص های افسردگی، افزایش سن و… با مشکل عدم نعوظ دست و پنجه نرم می کنند. شما با چند بار مصرف این محصول افزایش گردش خون را در آلت خود به راحتی احساس خواهید کرد. و تغییر شگرفی در روابط زناشویی خود ایجاد میکنید.

کاندوم میوه ای

بوی واژن تا حدودی می تواند طبیعی باشد. بوی واژن اغلب در طول چرخه قاعدگی یک زن متفاوت است. بیشترین میزان بوی غیرطبیعی واژن، معمولاً در اواسط چرخه قاعدگی است. حتی بوی واژن ممکن است بعد از مقاربت قوی تر شود.

با این حال، بوی نامطبوع قوی، به ویژه اگر چند روز ادامه پیدا کند و شبیه به بوی ماهی شود، می تواند نشان دهنده یک مشکل سلامتی باشد. بوی غیر طبیعی واژن اغلب با علائم دیگری از جمله ترشحات خاکستری سفید، سوزش و خارش همراه است.

در کنار هم، اینها اغلب علائم بیماری به نام واژینیت است. به طور طبیعی هر زنی می تواند بوی غیر طبیعی واژن را تجربه کند. زنان با بهداشت ضعیف و زنان باردار در معرض خطر بیشتری برای بوی غیر طبیعی واژن قرار دارند.

این بوی غیر طبیعی واژن به هنگام رابطه جنسی می تواند آزاد دهنده باشد. کاندوم های میوه ای از رایحه میوه های مختلف مثل موز ، توت فرنگی ، لیمو ، نارگیل و …. برای معطر شدن کاندوم و واژن استفاده می کنند.

کاندوم آنتی باکتریال

این مدل از دسته کاندوم های ضدعفونی کننده است. در صورتی که همسر شما دارای ترشحات باکتری دار می باشد با استفاده از این نوع کاندوم می توانید در کنار رابطه جنسی واژینال به درمان و بهبود باکتری های ناسالم واژن وی کمک کنید.

خانم ها در صورتی که خواستار بهبود و سلامت جنسی خود هستند حتما برای شست و شوی واژن خود از ژل های شست و شو استفاده کنند و از شستن واژن با صابون و دیگر مواد شوینده خودداری کنند چون PH آن مواد برای واژن نامناسب است و باعث خشکی ، سوزش و دیگر مشکلات جبران ناپذیر می شوند.

کاندوم آنتی باکتریال در درمان باکتری های واژن تاثیر فوق العاده ای دارد که حتی در برخی از موارد توانسته بدون نیاز به مراجعه به پزشک و داروهای آنتی باکتریال ، قارچ ها و باکتری های واژن را با کمترین هزینه نابود سازد.

جنسی می شود.

کاندوم سرد کننده

کاندوم سرد از جدیدترین تکنولوژی تولید کاندوم می باشد. بر روی سطح این کاندوم برای احساس لذت بیشتر از مواد خنک کننده استفاده شده است. کاندوم سرد باعث می شود مرد آلت تناسلی خود را خنک احساس کند و در دخول به واژن گرمای کمتری احساس کند این احساس باعث می شود مرد دیرانزال تر شود و گرمای زیاد واژن او را سریعا به ارگاسم نرساند و زن نیز از ارتباط جنسی لذت بیشتر و طولانی تر ببرد.

در صورتی که تا بحال احساس خنکی آلت تناسلی را تجربه نکرده اید و خواستار رابطه جنسی با قدرت تر و طولانی تر هستید تا شریک جنسی خود را به اوج ارگاسم برسانید پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده این کاندوم فوق العاده را تست کنید و از رابطه طولانی مدت و انرژی بخش لذت ببرید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.