?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 فروردین 1402 - 9:36
کد خبر : 5461

راهنمای خرید کاندوم برای آقایان

راهنمای خرید کاندوم برای آقایان

سرویس سرگرمی چمدون ؛در میان محصولات زناشویی، خرید کاندوم طرفداران بسیاری دارد. کاربرد این محصول جدا از جلوگیری از بارداری‌های ناخواسته امروزه به تأخیر در انزال، کمک به تحریک بیشتر زوجین و بهبود زندگی زناشویی نیز گسترش پیدا کرده است. به همین دلیل است که هنگام بحث در خصوص انوع مختلف این محصولات این سوال

سرویس سرگرمی چمدون ؛در میان محصولات زناشویی، خرید کاندوم طرفداران بسیاری دارد. کاربرد این محصول جدا از جلوگیری از بارداری‌های ناخواسته امروزه به تأخیر در انزال، کمک به تحریک بیشتر زوجین و بهبود زندگی زناشویی نیز گسترش پیدا کرده است. به همین دلیل است که هنگام بحث در خصوص انوع مختلف این محصولات این سوال همیشه مطرح می‌شود دلایل استفاده از یک مدل معین است. مدل‌های خاردار هم از این قاعده مستثنی نیستند. چرا باید از کاندوم خاردار استفاده کرد؟

 

اگر در اینترنت و به خصوص مراکز فروش وسایل زناشویی گشت و گذار کرده باشید، به احتمال زیاد با نام خرید کاندوم‌های خاردار روبرو شده‌اید. اینکه چرا و به چه دلیل این مدل در مقایسه با مدل معمولی به کار می‌روند، می‌تواند یک سوال بالقوه برای عده قابل توجهی از افراد عادی باشد. این مطلب نیز تلاش می‌کند به طور خلاصه این سوال را پاسخ دهد.

دلایل استفاده از کاندوم خاردار

محصولات زناشویی با اهداف گوناگونی تولید می‌شوند و محصولات خاردار نیز بیش از هر چیز برای تحریک بهینه طراحی شده است. بر روی بدنه این محصول برجستگی‌ها و برآمدگی‌های خاصی وجود دارد که در اصطلاح عمومی خار نامیده می‌شوند. این برجستگی‌ها در هنگام رابطه، با ساییده شدن به دیواره واژن تحریک را تشدید کرده و در نتیجه لذت بیشتری برای طرفین، به خصوص خانم‌ها، به وجود می‌آورند.
از آنجایی که طبق مطالعات معتبر بسیاری از بانوان در دستیابی به اوج لذت در هنگام رابطه زناشویی مشکل دارند، به کار بردن این محصول برای عده قابل توجهی از مردم پیشنهاد می‌شود. بر این اساس مزایای استفاده از آن باید همواره مد نظر قرار بگیرد. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر به مقاله “بهترین کاندوم‌های خاردار“ مراجعه نمایید. در ادامه به این مزیت‌ها می‌پردازیم.

blank

 

فواید استفاده از کاندوم خاردار

خانم‌هایی هستند که به خاطر استرس، فشار روانی، نگرانی های ذهنی، مصرف دخانیات، تغذیه نامناسب و دیگر عادت‌ها و فشارهای روزانه نمی‌توانند به خوبی از رابطه با همسر خود لذت ببرند. از طرف دیگر، مواردی هم وجود دارد که خانم‌ها پس از رسیدن به یک سن معین با کمبود تمایل به رابطه و کاهش لذت بخشی آن روبرو می‌شوند. این محصول تلاش می‌کند این مشکل را از سر راه زوجین بردارد و به این ترتیب به بهبود رابطه کمک نماید.
اما از تأثیر آن بر روی آقایان هم نمی‌توانیم غافل شویم. برجستگی‌های روی این کاندوم‌ها باعث کمتر شدن تماس آلت مردانه با واژن می‌شوند، پس حساسیت مرد پایین آمده و دیرتر به انزال می‌رسد. این موضوع در کنار به کار بردن بنزوکائین در اکثر مدل‌های این محصول در بازار باعث می‌شود که پاسخ مناسبی برای مشکل زودانزالی آقایان نیز فراهم آید.

به طور خلاصه، مهم‌ترین دلایلی که می‌توان برای کاربرد این محصول ذکر نمود عبارتند از:

  •  کمک به مقابله با سردمزاجی در رابطه
  •  تحریک بیشتر زوجین برای دستیابی به لذت بیشتر
  • کمک به افزایش زمان دستیابی به انزال در مردان و بهبود رابطه از این طریق
  •  بهبود رابطه زناشویی در زوج‌هایی که به دفعات بچه دار شده‌اند

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید، زیاده روی نکردن در استفاده از این محصول است. با وجود تمام مزیت‌هایش، کاندوم‌های خاردار اگر به مدت بسیار طولانی و به دفعات متوالی استفاده شوند باعث عادت کردن واژن به حضور آن شده و در نتیجه خانم‌ها بدون وجود آن دیگر نمی‌تواند به اوج لذت دست پیدا کنند. جدا از این، خراشیدگی و آسیب دیدگی دیواره رحم بر اثر ساییدگی بیش از حد خارها نیز محتمل است، پس باید تنها در موقعیت‌های خاص از این ابزار زناشویی برای رابطه استفاده کنید و نباید بگذارید کاربرد آن به یک عادت بدل شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.