?>
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 20:27
کد خبر : 30107

نیکولا پلتز بکهام جدیدترین مانیکور بلند و مینیمال ۲۰۲۴ را پوشید

نیکولا پلتز بکهام جدیدترین مانیکور بلند و مینیمال ۲۰۲۴ را پوشید

چمــــــــــــــــــدون، هر کسی که به نیکولا پلتز بکهام توجه کرده باشد می داند که او ملکه مانیکور مینیمالیست است. این بازیگر و مدل همیشه یک مانیکور ساده و خیره‌ کننده را انتخاب می‌ کند که می‌ تواند با هر چیزی که می‌ پوشد آن را ست کند. به نظر می‌ رسد مانند رنگ صورتی، فرنچ

چمــــــــــــــــــدون، هر کسی که به نیکولا پلتز بکهام توجه کرده باشد می داند که او ملکه مانیکور مینیمالیست است. این بازیگر و مدل همیشه یک مانیکور ساده و خیره‌ کننده را انتخاب می‌ کند که می‌ تواند با هر چیزی که می‌ پوشد آن را ست کند. به نظر می‌ رسد مانند رنگ صورتی، فرنچ تار، ناخن‌ های براق فرانسوی پلاتینی که از موارد مورد علاقه او بوده‌ اند. آخرین ظاهر ناخن او این روند را تغییر داد.

پلتز بکهام اخیرا به عنوان چهره جدیدترین کمپین بالنسیاگا معرفی شد. در این تصاویر او ،با استایل بکر در این کمپین ژست گرفت. او در حالی که چند تیپ متفاوت به تن داشت، مانیکور بالنسیاگا را پوشید که از قضا طولانی‌ ترین و گوت‌ ترین مانیکیوری بود که تا به حال پوشیده است.

این کار توسط هنرمند حرفه ای ناخن او، زولا گانزوریگت، انجام شد، هر ناخن دقیقاً با همان رنگ، شکل و پرداخت مطابقت داشت. چندین اینچ از نوک انگشتان او به شکل رکابی فوق‌ العاده تیز کشیده شده بود، هر ناخن با رنگ چرم مشکی کاملاً پوشیده شده بود. بسیار براق مانند برخی از ناخن های چرمی، ناخن های او با تیره ترین رنگ مشکی پوشانده شده بود.

اگر چه این ستاره مطمئناً در مقطعی از زندگی‌ اش لاک‌های مشکی زده است، اما بین رنگ‌ های قرمز، ظاهر ناخن های فرانسوی‌ مختلف و مانیکور های براق او بسیار کم بوده است. کاری که او هرگز انجام نداده است، حداقل تا آنجا که ما می دانیم، استفاده از ناخن هایی به این اندازه نوک تیز، و بلند است.

شکل، در ترکیب با رنگ چرم لاکی، بی‌ نظیر ترین مانیکوری است که تا به حال از او دیده شده است. چه کسی می داند؟ شاید این ظاهر یک رگه هیجان انگیز از اشکال حداکثری و رنگ های تیره را برای ستاره را آغاز کند.

خوشبختانه، نیازی نیست که در یک کمپین با مد روز بازی کنید تا ظاهری مشابه پلتز داشته باشید. به خاطر داشته باشید که اگر طول و شکل دقیق مانیکور نیکولا را می خواهید، بهترین گزینه این است که به سالن ناخن بروید.

ابتدا، مانند هر مانیکور دیگری، هر لاک ماندگاری را با پاک کننده ناخن پاک کنید. سپس، ناخن‌ها یتان را به طول و شکل دلخواه ببرید و سوهان بزنید این زمانی است که اگر به دنبال همان طول ناخن های این ستاره هستید، نکات خود را اعمال کنید. پس از آن، قبل از استفاده از بیس کت مورد علاقه خود، سطح را صاف کنید تا بستر ناخن یکدست شود.

سپس نوبت به رنگ چرم لاکی می رسد. برای این کار، به هر لاک سیاه تیره ای که دارید استفاده کنید. مهمترین قسمت؟ پوشش براق از طریق یک کت رویه است. سپس، شما عملا یک مدل بالنسیاگا خواهید بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.