?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 21:57
کد خبر : 28614

جنیفر لوپز به تازگی فاش می کند که او هم یک سوئیفتی است

جنیفر لوپز به تازگی فاش می کند که او هم یک سوئیفتی است

جنیفر لوپز برای تعطیلات آماده است. این ستاره هالیوود در شبکه های اجتماعی نشان داد که چگونه یک آرایش جسورانه ایجاد می کند، تیلور سوئیفت را اعتبار می بخشد و فاش می کند که او نیز سوئیفتی است. جی لو کلیپی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که لباس راحتی پوشیده بود که شامل یک

جنیفر لوپز برای تعطیلات آماده است. این ستاره هالیوود در شبکه های اجتماعی نشان داد که چگونه یک آرایش جسورانه ایجاد می کند، تیلور سوئیفت را اعتبار می بخشد و فاش می کند که او نیز سوئیفتی است.

جی لو کلیپی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که لباس راحتی پوشیده بود که شامل یک تاپ مشکی و شلوار لی مشکی بود. او همچنین گوشواره های حلقه ای طلایی و گردنبند سفارشی خود را که روی آن نوشته شده بود «جنیفر» استفاده کرد.

وقتی به لب های قرمز فکر می کنم، به مرلین مونرو فکر می کنم، اما به گوئن استفانی نیز فکر می کنم. من به تیلور سوئیفت فکر می کنم. من هم یک سویفتی هستم.» او به ۲۵۳ میلیون دنبال کننده خود گفت. این اولین بار نیست که جنیفر تیلور را تحسین می کند، زیرا قبلا او را به عنوان زن سال خود معرفی کرده بود.

جی لو ادامه داد که یکی از چیزهای مورد علاقه او در مورد تعطیلات این است که لب قرمز داشته باشد زیرا ظاهری شادتر برای جشن است. جنیفر بنیانگذار جی لو بیوتی از رژ لب قرمز استفاده کرد و با ماسک لب فوق العاده مرطوب کننده زیبایی ظاهر خود را به پایان رساند.

او در اینستاگرام نوشت: یکی از محصولات مورد علاقه ام چه دارم آرایش می‌ کنم یا تازه صورتم را شسته‌ ام و شب‌ ها به رختخواب می‌ روم، این آخرین چیزی است که ادامه دارد. بنابراین، پس از ایجاد مراقبت از پوست، به این فکر کردم که “ما به یک مومیایی لب عالی نیاز داریم.”

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.