?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 فروردین 1402 - 20:25
کد خبر : 6698

علی دایی همچنان بالاتر و بهتر از رونالدو و مسی/ کریس و لئو به شهریار نمی‌رسند

علی دایی همچنان بالاتر و بهتر از رونالدو و مسی/ کریس و لئو به شهریار نمی‌رسند

سرویس ورزشی چمدون ،کریس رونالدو از رکورد علی دایی عبور کرد و لیونل مسی هم تنها ۷ گل با رکورد اسطوره فوتبال ایران فاصله دارد اما… بامداد امروز لیونل مسی با هت‌تریک مقابل کوراسائو موفق شد تعداد گلهای ملی خود را به ۱۰۲ گل برساند تا سومین بازیکنی باشد که تعداد گل‌های ملی‌اش از ۱۰۰

سرویس ورزشی چمدون ،کریس رونالدو از رکورد علی دایی عبور کرد و لیونل مسی هم تنها ۷ گل با رکورد اسطوره فوتبال ایران فاصله دارد اما…

بامداد امروز لیونل مسی با هت‌تریک مقابل کوراسائو موفق شد تعداد گلهای ملی خود را به ۱۰۲ گل برساند تا سومین بازیکنی باشد که تعداد گل‌های ملی‌اش از ۱۰۰ می‌گذرد. مسی در حال حاضر تنها ۷ گل با علی دایی فاصله دارد.

پیش از این کریس رونالدو از رکورد علی دایی گذشته و تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۲۲ رسانده است اما نکته قابل توجه این است که معدل گلزنی علی دایی در تیم ملی، از هر دو فوق ستاره فوتبال جهان بالاتر است.

رونالدو در ۱۹۸ بازی ملی ۱۲۲ گل به ثمر رسانده و مسی هم در ۱۷۴ بازی ۱۰۲ گل زده است. اما علی دایی تنها در ۱۴۹ بازی ملی ۱۰۹ گل وارد دروازه حریفان کرده است تا میانگن گل او در هر بازی ۰.۷۳ و بالاتر از رونالدو و مسی باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.