?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 فروردین 1402 - 2:15
کد خبر : 8461

دعای مجرب برای جلب مهر و محبت معشوق

دعای مجرب برای جلب مهر و محبت معشوق

سرویس سرگرمی چمدون ،در اینجا یک دعای ساده برای جلب مهر و محبت معشوق برای شما آورده شده استدکه به جای فلان اسم معشوق و به جای فلانه نام مادر یا پدر معشوق را به زبان بیاورید : «اللهمَّ ارزُقنی حُبَّ فلان بن فلانه کما أنزلْتَ فی قلوب الحبیبِ المصطفى و زوجته عائشه، و زوجه

سرویس سرگرمی چمدون ،در اینجا یک دعای ساده برای جلب مهر و محبت معشوق برای شما آورده شده استدکه به جای فلان اسم معشوق و به جای فلانه نام مادر یا پدر معشوق را به زبان بیاورید :

«اللهمَّ ارزُقنی حُبَّ فلان بن فلانه کما أنزلْتَ فی قلوب الحبیبِ المصطفى و زوجته عائشه، و زوجه عمر بن الخطاب، و زوجه الحسن البصری، و زوجه الحسن العسکری، و زوجه الإمام علی بن موسى الرضا، و زوجه الإمام الحسین، و زوجه المصلح العام، و کذلک حببْتَ إلى فلان بن فلانه فی قلبی کما جعلتَ لی فی قلبها محبَّتی، و اجعلْ بیننا مودَّهً و رحمهً و اجعلها زوجهً صالحهً و خلَّقاً حسناً، و ارزقنی منها ولداً صالحاً یکون سعادتی فی الدنیا والآخره. اللهمَّ آمین.»

ترجمه دعا به فارسی:

“خدایا، مرا به عشق فلان بن فلانه برای من بده، مانند آنچه در قلب حبیب مصطفی، همسران او ایشا و عایشه، همسر عمر بن خطاب، همسر حسن بصری، همسر حسن عسکری، همسر امام علی بن موسی الرضا، همسر امام حسین، همسر صاحب عصر و زمان، در قلب آنها قرار دادی. همچنین به من در قلب فلان بن فلانه علاقه‌ای برانگیز و مرا به عشق و محبت او برایش بده، مانند آنچه در قلب من برایش قرار دادی. ما را به عشق، مهربانی و رحمت نزدیک کن و او را به یک همسر خوب و خلقی پرورده، و ما را به فرزندی صالح برای سعادت در دنیا و آخرت برایم بده. آمین.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.