?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1402 - 9:22
کد خبر : 15987

دو فیلم از گروگانگیری در داروخانه ای از شیراز منتشر شد

دو فیلم از گروگانگیری در داروخانه ای از شیراز منتشر شد

دو فیلم از گروگانگیری داروخانه شیراز در شهر جدید صدرا برای اولین بار منتشر شد. سرویس حوادث سایت چمدون ،سردار رهام بخش حبیبی شامگاه سه‌شنبه ۱۳ تیر به خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه عصر امروز شخصی با یک دستگاه خودرو پراید به قصد اخاذی به داروخانه‌ای در شهر صدرای شهرستان شیراز مراجعه

دو فیلم از گروگانگیری داروخانه شیراز در شهر جدید صدرا برای اولین بار منتشر شد.

سرویس حوادث سایت چمدون ،سردار رهام بخش حبیبی شامگاه سه‌شنبه ۱۳ تیر به خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه عصر امروز شخصی با یک دستگاه خودرو پراید به قصد اخاذی به داروخانه‌ای در شهر صدرای شهرستان شیراز مراجعه کرده است .

blank

او با یک قبضه اسلحه گرم اقدام به تهدید، تیراندازی و گروگانگیری پنج نفر از کارکنان داروخانه و شهروندان حاضر در این مکان می‌کند.

 

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل ۱۱۰ و کلانتری شهر صدرا به محل اعزام شدند.

قتل فجیع خواهر به خاطر پیام های یک ناشناس

ورود قاطع پلیس به صحنه گروگانگیری

سردار حبیبی گفت: با حضور عوامل انتظامی در محل، فرد گروگانگیر اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرده و علی رغم هشدارهای پلیس از تسلیم شدن خودداری می‌کند و ضمن تهدید جانی گروگان‌ها، به درگیری با ماموران ادامه می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در نهایت با تلاش ماموران انتظامی همه گروگان‌ها، صحیح و سالم آزاد و فرد گروگانگیر نیز کشته می‌شود.

فیلم گروگانگیری در شهر صدرای شیراز

 

سردار حبیبی با بیان اینکه فرد گروگانگیر به هلاکت رسیده به هویت « ب- ج» حدوداً ۳۵ ساله و سابقه دار بود، گفت: کسانی که بخواهند به هر نحوی با اقدامات خود باعث ایجاد ناامنی در جامعه شوند، قطعاً با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.