?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 تیر 1402 - 21:21
کد خبر : 16187

سریال زخم کاری ۲،بازگشت+ داستان و بیوگرافی بازیگران

سریال زخم کاری ۲،بازگشت+ داستان و بیوگرافی بازیگران

سریال زخم کاری ۲ به زودی از پلتفرم های خانگی منتشر خواهد شد .در این پست از سرویس سرگرمی های سایت چمدون ، بیوگرافی بازیگران بازگشت را مرور می‌کنیم.بازگشت فصل دوم سریال زخم کاری می باشد کـه تصویربرداری آن شروع شده و فهرست بازیگران آن هم اعلام شده اند.فصل اول سریال با استقبال مخاطبان مواجه

سریال زخم کاری ۲ به زودی از پلتفرم های خانگی منتشر خواهد شد .
در این پست از سرویس سرگرمی های سایت چمدون ، بیوگرافی بازیگران بازگشت را مرور می‌کنیم.
بازگشت فصل دوم سریال زخم کاری می باشد کـه تصویربرداری آن شروع شده و فهرست بازیگران آن هم اعلام شده اند.
فصل اول سریال با استقبال مخاطبان مواجه شد و عوامل سریال در حال تولید فصل جدید این محموعه هستند. مـا در ادامه بـه بررسی جزئیات و معرفی بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری پرداخته ایم.

سریال هایی که تابستان شما را رویایی خواهند کرد/ معرفی ۳۰ سریال مهیج و دیدنی

درباره سریال بازگشت : فصل دوم زخم کاری

سریال زخم کاری یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام جنایی بـه نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان اسـت کـه بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌اسـت. فیلم برداری سریال  بازگشت  در ۱۰ تیر در تهران بـه اتمام رسید.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال زخم کاری 2 بازگشت + عکس بازیگران سریال زخم کاری 2

بازیگران این مجموعه جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، مرتضی امینی‌تبار، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی هستند.

فیلم‌برداری مجموعه از اسفند ۱۳۹۹ آغاز گردید و تا تیر ۱۴۰۰ بـه‌طول انجامید. این مجموعه در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ بـه نمایش درآمد ودر ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ متشکل از ۱۵ قسمت بـه اتمام رسید.

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری ۲ بازگشت

در این پست، بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری ۲ بازگشت را مرور می‌کنیم. بازگشت  کـه تصویربرداری آن شروع شده و فهرست بازیگران آن هم اعلام شده اند. فصل اول سریال زخم کاری با استقبال مخاطبان مواجه شد و عوامل سریال در حال تولید فصل جدید این محموعه هستند. مـا در ادامه بـه بررسی جزئیات و معرفی بازیگران فصل دوم  پرداخته ایم.

 

درباره سریال بازگشت : فصل دوم زخم کاری

سریال زخم کاری یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام جنایی بـه نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان اسـت کـه بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌اسـت. فیلم برداری سریال زخم کاری بازگشت یا همان فصل دوم سریال زخم کاری در ۱۰ تیر در تهران بـه اتمام رسید.

بیوگرافی تمام بازیگران سریال زخم کاری 2 بازگشت + عکس بازیگران سریال زخم کاری 2

بازیگران این مجموعه جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، مرتضی امینی‌تبار، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی هستند. فیلم‌برداری مجموعه از اسفند ۱۳۹۹ آغاز گردید و تا تیر ۱۴۰۰ بـه‌طول انجامید. این مجموعه در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ بـه نمایش درآمد ودر ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ متشکل از ۱۵ قسمت بـه اتمام رسید.

سریال زخم کاری ۲ چند قسمت است؟

علیرضا جعفرزاده هم چنین با انتشار سکانسی از فصل اول سریال زخم کاری نوشت: این سکانس هم یکی از وحشتناک‌ترین سکانس‌های تاریخ ایران بودو اگر شـما هم از طرفداران این سریال بوده‌اید حتماً در جریان آن هستید. احتمالا این فصل در هم در ۱۵ قسمت تولید خواهد شد.

 

سریال زخم کاری ۲ کی پخش می شود؟

بزودی اپیزود اول فصل دوم سریال زخم کاری از فیلمیو منتشر خواهد شد. فیلم برداری این مجموعه از خرداد ۱۴۰۲ آغاز گردید و قرار اسـت در تابستان ۱۴۰۲ بـه پخش برسد.

 

داستان سریال زخم کاری ۲ بازگشت

داستان سریال زخم کاری در مورد شخصیت بنام مالکی اسـت. مالکی از مدیران شرکتی موفق اسـت کـه توسط نعمت ریزآبادی اداره میشود. ریزآبادی، مالکی را مأمور می کند تا برای قرارداد مهم نفتی با نروژی‌ها وارد مذاکره شود. نروژی‌ها بعد از عقد قرارداد، میخواهند مبلغ قرارداد کـه چندین میلیون دلار اسـت؛ رابه حساب شرکت واریز کنند ولی…

بیوگرافی تمام بازیگران سریال زخم کاری 2 بازگشت + عکس بازیگران سریال زخم کاری 2

علیرضا جعفرزاده، تدوین‌گر سینما با انتشار پوستر سریال زخم کاری ۲ کـه تصویری از شخصیت سمیرا را بر خود دارد، نوشت: «این تصویر جدید سریال زخم کاری از صد تا فیلم وحشتناک وحشتناک‌تره. همین طوری از سمیرا میترسیدیم چـه برسه هم اکنون کـه دیوونه هم شده.» در ادامه بـه معرفی بازیگران سریال زخم کاری ۲ پرداخته ایم.

 

عکس و اسامی بازیگران سریال زخم کاری ۲ بازگشت

 

‌در فصل دوم زخم کاری علاوه بر حضور تیم بازیگری فصل قبل و حضور هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی، بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک بـه گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته میشود چند چهره جدید نیز در میان بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری وارد شده اند.

 

بیوگرافی جواد عزتی

بیوگرافی تمام بازیگران سریال زخم کاری 2 بازگشت + عکس بازیگران سریال زخم کاری 2

جواد عزتی با نام کامل محمد جواد عزتی در ۲۰ دی سال ۱۳۶۰ در تهران بدنیا آمد. مادر این بازیگر در قید حیات اسـت و پدرش درسال ۱۳۹۷ فوت کرد. او از کودکی بـه فیلمهای کمدی جری لوییس از جمله بیماری قلابی علاقه داشته و بـه واسطه دو برادر بزرگش با سینما آشنا شده اسـت. متاسفانه یکی از برادران این هنرپیشه درسال ۱۴۰۰ فوت شد.

بیوگرافی رعنا آزادی ور بازیگر سریال بازگشت

بیوگرافی تمام بازیگران سریال زخم کاری 2 بازگشت + عکس بازیگران سریال زخم کاری 2

رعنا آزادی ور در تاریخ ۱۷ فروردین ماه ۱۳۶۲ در تهران متولد شده اسـت. درسال ۱۳۸۲ رعنا آزادی ور در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی بازی کرد و از این طریق بـه سینمای کشور ایران معرفی شد، او در آن فیلم با پرویز پرستویی همبازی بود. او بعد از گذشت یکسال دوری از سینما درسال ۱۳۸۴با بازی در سه فیلم توانست موقعیت خودرا در سینما تثبیت کند.

بیوگرافی مرتضی امینی تبار

بیوگرافی تمام بازیگران سریال زخم کاری 2 بازگشت + عکس بازیگران سریال زخم کاری 2

مرتضی امینی تبار یکی از هنرمندان دهه هشتادی جوان وتازه کار کشورمان میباشد. او در سریال زخم کاری نقش میثم را ایفا می کند. با اولین تجربه بازیگری‌اش در زمینه تصویر توانسته عملکرد خوبی را داشته باشد. او می‌گوید: ۱۵ ساله کـه بودم بعنوان مجری دریک شبکه انگلیسی زبان مشغول شدم و بعد ازآن، بازیگری تئاتر را در قم شروع کردم.

بیوگرافی کامبیز دیرباز

بیوگرافی تمام بازیگران سریال زخم کاری 2 بازگشت + عکس بازیگران سریال زخم کاری 2

کامبیز دیرباز در روز ۱۲ شهریور سال ۱۳۵۴ در شهر تهران بدنیا آمد. کامبیز دیرباز اصالتش تنکابنی اسـت ودر حال حاضر متاهل و دارای یک دختر بنام «نیاز» می باشد. آقای کامبیز دیرباز فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری می باشد. او در هنرستان با توجه بـه این‌کـه دوست داشته وارد دانشگاه هنر بشود رشته الکترونیک خوانده اسـت.

بیوگرافی الهه حصاری بازیگر سریال  بازگشت

بیوگرافی تمام بازیگران سریال زخم کاری 2 بازگشت + عکس بازیگران سریال زخم کاری 2

الهه حصاری در ۱۸ مردادماه ۱۳۶۹ در شهر تهران بدنیا آمد. وی دو خواهر بنام‌های المیرا حصاری و ملیکا حصاری دارد. الهه حصاری دارای فوق دیپلم تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی اسـت و مربی یوگا اسـت. او برای اولین بار درسال ۱۳۸۶ در فیلم نطفه شوم بازی کرد و با بازی در نقش یلدا در سریال هشت و نیم دقیقه بـه اوج محبوبیت رسید.

بیوگرافی سعید چنگیزیان

بیوگرافی تمام بازیگران سریال زخم کاری 2 بازگشت + عکس بازیگران سریال زخم کاری 2

سعید چنگیزیان در تاریخ ۲۲ آذرماه ۱۳۵۶ در شهر سمنان بدنیا آمد ودر کودکی، شخصیت آرامی داشت و از همان زمان، سفر کردن را دوست داشت و البته در این زمینه هم از استعداد زیادی برخوردار بود. آقای سعید چنگیزیان بـه جرگه ی متاهلین پیوسته اسـت. او وقتی کـه ۲۳ ساله بود درسال ۱۳۷۹ با الهام کردا کـه همسن خودش بود، نامزد کرد و زندگی مشترک خودرا پس از گذشت مدتی شروع کردند.

بیوگرافی مهران غفوریان

بیوگرافی تمام بازیگران سریال زخم کاری 2 بازگشت + عکس بازیگران سریال زخم کاری 2

مهران غفوریان در خیابان مولوی تهران در تاریخ ۳ شهریورماه ۱۳۵۳ دیده بـه جهان گشود ودر تهرانسر و محله دریا پرورش یافت. پدر این بازیگر کـه اهل تهران ودر سال ۱۳۷۲ فوت شده اسـت. پدرش ناخدای نیروی دریایی بوده و مادرش نیز معلم و اصلیت او تبریزی اسـت. این بازیگر دارای یک برادر می باشد کـه نام او مهدی اسـت و ۵ سال از او بزرگ‌تر اسـت.

بیوگرافی الناز ملک

بیوگرافی تمام بازیگران سریال زخم کاری 2 بازگشت + عکس بازیگران سریال زخم کاری 2

الناز ملک کـه کاراکتر نقش آیسان را در سریال سقوط بر عهده دارد متولد ۱۳۷۲ و اهل تهران اسـت . ۱۷۴ سانتی متر قد و جز بازیگران زن چشم رنگی ایرانی اسـت . او علاوه بر بازیگری نوازنده خوبی هم هست . بازیگری رابا تئاتر آغاز کرده اسـت ودر اکثر نمایش های امیر دژاکام حضور داشته اسـت . خانم الناز ملک از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری زنده یاد امین تارخ و فرزاد موتمن اسـت.

 

عوامل سریال بازگشت 

نویسنده و کارگردان: محمد حسین مهدویان

تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان

منشی صحنه: پوریا کاظمی فرد

مدیرتدارکات: فرامرز رضایی

دستیاراول کارگردان: حسین دیردار

برنامه ریز: بهمن حسینی

جلوه های ویژه می‌دانی: آرش آقا بیک

جلوه های بصری: امین پهلوان زاده

پشتیبانی فنی: علی شریفی

انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی

بازیگردان: میلاد اکبرنژاد

فیلمبردار: محمد فکوری نیا

مدیرتولید: پیمان حجازی

پشتیبانی تولید: مسعودرضا ملک لو

امور مالی: مهدی اسکندری

امور دفتری: معصومه صمیمی

برنامه ریزی: بهمن حسینی

مونتاژ: سجاد پهلوان زاده

طراح لباس: آرتا ماهان

طراح صحنه: بهزاد جعفری طادی

میکس و‌مسترینگ: محمد سعید شایان

مجری طرح: کامران حجازی

تدارکات: فرامرز رضایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.