?>
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 16:18
کد خبر : 17188

مسیح

اثر انگشت می تواند چیزهای زیادی در مورد ما بگوید / چه نوع اثر انگشتی دارید؟

اثر انگشت می تواند چیزهای زیادی در مورد ما بگوید / چه نوع اثر انگشتی دارید؟

اثر انگشت ما به ما می گوید که چه کسی هستیم “درماتوگلیفیک” نامی است که به تحقیقات علمی در مورد اثر انگشت داده شده است. این به ما کمک می کند تا یاد بگیریم که چگونه الگوهای اثر انگشت ما با شخصیت و عادات ما مطابقت دارد. به تصاویر زیر نگاهی بیندازید و توضیحات مربوط به اثر انگشت خود را بخوانید. آیا

اثر انگشت ما به ما می گوید که چه کسی هستیم

“درماتوگلیفیک” نامی است که به تحقیقات علمی در مورد اثر انگشت داده شده است. این به ما کمک می کند تا یاد بگیریم که چگونه الگوهای اثر انگشت ما با شخصیت و عادات ما مطابقت دارد. به تصاویر زیر نگاهی بیندازید و توضیحات مربوط به اثر انگشت خود را بخوانید. آیا دقیق است؟ 

اثر انگشت هر فرد اطلاعات جالبی را راجب ان فرد می دهد !

اثر انگشت با حلقه هایی مانند این رایج ترین الگوی اروپایی ها است. این به یک شخصیت آرام و متعادل مرتبط است. افرادی که چنین اثر انگشتی دارند اغلب بسیار دلسوز هستند و سعی می کنند به افراد دیگر کمک کنند. آنها به سرعت دوست می شوند. با وجود اینکه بسیار کوشا هستند و سخت کار می کنند، به ندرت ابتکار عمل می کنند.

مهمترین منبع اطلاعات و عواطف این افراد ارتباط آنها با افراد دیگر است. آنها از نظر عاطفی قابل پیش بینی هستند، قلبی باز دارند و اغلب در سلامت کامل هستند. با این وجود، زمانی که بیمار می شوند، می توانند مانند کودکان احساس بیماری کنند.

افرادی که این نوع اثر انگشت دارند اغلب خوشبین هستند. آنها از کارهای کسل کننده ای که به آن علاقه ای ندارند متنفرند. اگر اثر انگشت با حلقه دارید، تخیل قوی دارید یا آنچه به آنها چشمان رویایی می گویند دارید.

اثر انگشت شما چگونه است / با توجه به اثر انگشت خود مشخصات خود را ببینید!

افرادی که دارای اثر انگشت با منحنی هستند، پرانرژی و با اعتماد به نفس هستند. شما می توانید اعتماد آنها را در همه چیز در مورد آنها تشخیص دهید. وضعیت بدن ، راه رفتن، رفتار و حرکات آنها . گاهی اوقات به لجبازی محدود می شود، زیرا به ندرت می توانید نظر آنها را تغییر دهید یا آنها را مجبور کنید که اشتباهات خود را بپذیرند. به علاوه، هر تصمیمی که می گیرند نهایی است.

این افراد همه به فکر عملگرایانه هستند. آنها گاهی اوقات در تطبیق خود با تغییر محیط یا گوش دادن به نظرات دیگران مشکل دارند. برداشت های آنها بیشتر از فعالیت های عملی ناشی می شود، اگرچه اغلب ترجیح می دهند از افراد دیگر برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

افرادی که دارای اثر انگشت منحنی هستند ممکن است تحریک پذیر باشند. آنها هنر و موسیقی را تحسین می کنند و زبان بدنی رسا یا حتی هنری دارند. وقتی همه چیز سخت می شود، آنها باید چیزی داشته باشند که خودشان را با آن مشغول کنند. از این افراد نباید انتظار نرمی داشته باشید، اما آنها بسیار وفادار هستند و هرگز دوستان خود را ناامید نخواهند کرد.

اثر انگشت شما چگونه است / با توجه به اثر انگشت خود مشخصات خود را ببینید!

افرادی که اثر انگشت دایره ای دارند، تند مزاج هستند، اما خسیس نیستند. آنها ذاتاً با استعداد و آماده پذیرش محیط اطراف خود هستند. آنها اغلب چندین شغل همزمان دارند، که اگر علاقه خود را از دست بدهند در نیمه راه رها می کنند.

افرادی که دارای این اثر انگشت هستند شخصیتی نشکن و غیرقابل توقف دارند. آنها اغلب غیرقابل پیش بینی هستند و احساسات و افکار واقعی خود را پنهان می کنند. آنها تمایل دارند به دنبال تنهایی باشند و بسیار به خود فکر می کنند. اغلب متوجه خواهید شد که از خودشان ناراضی هستند و به همه چیز و همه اطرافیان خود شک دارند.

تیپ شخصیتی آنها بلغمی است و طرز صحبت آنها کاملاً بی بیان، ساکت و کمی تنها است. این افراد متفکر متولد شده اند و اغلب عاشق برنامه نویسی، مدرک حقوق و تحقیق هستند. به طور خلاصه: آنها شخصیت پیچیده و همه کاره ای دارند و اغلب خود را دست کم می گیرند.

منبع خارجی : tips and tricks 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.