?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 12:36
کد خبر : 17454

شاید باورتون نشه ولی این تصویر «پارس بهینه» محصول جدید ایرانخودرو است

شاید باورتون نشه ولی این تصویر «پارس بهینه» محصول جدید ایرانخودرو است

پارس بهینه ! نام جدیدترین دستآورد شرکت ایران‌خودرو است . پیشاپیش از اینکه ممکن است با دیدن این تصاویر اعصاب شما دستخوش تغییرات ناگهانی شود پوزش می طلبیم . گروه صنعتی ایرانخودرو تولید آزمایشی پژو پارس فیس لیفت را با نام پارس بهینه آغاز کرد.به دلیل عدم پشتیبانی پژو پارس از استانداردهای ۸۵ گانه ایرانخودرو

پارس بهینه ! نام جدیدترین دستآورد شرکت ایران‌خودرو است .

پیشاپیش از اینکه ممکن است با دیدن این تصاویر اعصاب شما دستخوش تغییرات ناگهانی شود پوزش می طلبیم .

گروه صنعتی ایرانخودرو تولید آزمایشی پژو پارس فیس لیفت را با نام پارس بهینه آغاز کرد.

blank

به دلیل عدم پشتیبانی پژو پارس از استانداردهای ۸۵ گانه ایرانخودرو تصمیم به ایجاد تغییرات فنی، ایمنی و ظاهری در این محصول قدیمی گرفته تا امکان تولید آن مجددا فراهم شود.

اخیرا در فضای مجازی تصاویری از خط تولید پژو پارس منتشر شده که در آن یک دستگاه پارس با ظاهر وانت آریسان مشاهده می‌شود با نام پارس بهینه.

بنابر اخبار رسیده از ایرانخودرو، این شرکت قصد دارد تا پس از گذشت ۲۰ سال از تولید محصول قدیمی پژو اقدام به تغییراتی در این خودرو کند.

پژو پارس به دلیل عدم پشتیبانی از استانداردهای اجباری ۸۵ گانه امکان تولید با مشخصات فعلی را ندارد از این رو ایرانخودرو تصمیم به ایجاد تغییراتی در تجهیزات ایمنی این خودرو گرفته است.

مشخصات پژو پارس بهینه

در پژو پارس بهینه علاوه بر تغییر سپر و چراغ جلو به نمونه آریسانی، زه‌های مشکی‌رنگ جانبی و سپر عقب نیز حذف شده و چهره‌ای عجیب برای پارس جدید ایجاد شده‌است.

موتور این خودرو نسبت به گذشته تغییر کرده و قرار است تا نمونه‌های بهینه تیوفایو پلاس و ایکس یو پلاس جایگزین تیوفایو معمولی و ایکس یو سون شوند.

در خصوص تجهیزات ایمنی نیز چراغ روشنایی روز، سیستم کنترل پایداری، سنسور نور، سامانه پیشنهاد تعویض دنده و پوزیشن لایت عقب به این خودرو اضافه شده است.

blank

استاندارد آلایندگی این خودرو یورو ۵ بوده و بنابر استانداردهای اجباری، اتاق آن در بعضی نقاط تقویت شده است.

پارس آریسانی با طعم پیکان سپر جوشنی!

تصاویر منتشر شده از پارس جدید تداعی کننده یک ماجرای تکراری است. به نظر می‌رسد خروجی این پروژه پیامدی شبیه به پیکان سپر جوشنی داشته‌باشد. ایرانخودرو با تکرار سناریویی مشابه، پا در مسیر سقوط و خداحافظی تلخ با این محصول پرطرفدار گذاشته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

hadi چهارشنبه , ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

قیافه اش خیلی زشت شده