?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 - 16:31
کد خبر : 18184

مسیح

۶ نکته که به شما کمک می کند آب بیشتری بنوشید!

۶ نکته که به شما کمک می کند آب بیشتری بنوشید!

با این نکات، نوشیدن آب فراوان آسان خواهد بود! آب برای سلامتی شما مهم است و به همین دلیل مصرف مایعات زیاد مهم است. اما گاهی اوقات نوشیدن مقدار توصیه شده روزانه آب ممکن است سخت باشد. با این نکات، نوشیدن آب فراوان بسیار آسان تر خواهد شد.  بطری آب اگر برای نوشیدن آب مشکل دارید، زیرا

با این نکات، نوشیدن آب فراوان آسان خواهد بود!

آب برای سلامتی شما مهم است و به همین دلیل مصرف مایعات زیاد مهم است. اما گاهی اوقات نوشیدن مقدار توصیه شده روزانه آب ممکن است سخت باشد. با این نکات، نوشیدن آب فراوان بسیار آسان تر خواهد شد. 

بطری آب

اگر برای نوشیدن آب مشکل دارید، زیرا هرگز احساس نمی کنید که می توانید، پس حمل یک بطری آب قابل استفاده مجدد می تواند برای شما مفید باشد. به این ترتیب شما همیشه آب همراه خود دارید. و مکان های زیادی وجود دارد که می توانید بطری خود را دوباره پر کنید. همچنین به عنوان یک یادآوری خوب برای نوشیدن بیشتر عمل می کند. هر وقت بطری را دیدید، به یاد می آورید که کمی جرعه بنوشید.

یادآوری ها

راه دیگر برای یادآوری نوشیدن آب، تنظیم یک یادآور واقعی است. برنامه‌های ویژه‌ای وجود دارند که به شما کمک می‌کنند میزان مصرف آب خود را ردیابی کنید، اما می‌تواند به تنظیم زنگ هشدار نیز کمک کند. اگر هر ساعت یک لیوان آب مصرف کنید، در کمترین زمان به مقدار توصیه شده روزانه خواهید رسید!

قبل از غذا آب دهید

اگر به خود بیاموزید قبل از هر وعده غذایی یک لیوان آب بنوشید، میزان مصرف آب نیز افزایش می یابد. اگر تنقلات را نیز در این غذا بگنجانید، حداقل سه تا شش لیوان آب در روز می نوشید.

نوشیدنی ها را با آب جایگزین کنید

اگر معمولاً انواع دیگری از نوشیدنی ها را می نوشید، جایگزین کردن نوشیدنی های خود با آب ممکن است مفید باشد. یا به طور متناوب بین نوشیدنی ها. به ازای هر نوشیدنی که می خورید، یک لیوان آب همراه آن داشته باشید. به این ترتیب، می توانید از نوشیدنی مورد علاقه خود و همچنین نوشیدن آب فراوان لذت ببرید.

آب طعم دار

اگر طعم آب را دوست ندارید، سعی کنید آن را خوشمزه تر کنید. میوه خوری های مخصوصی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا به نوشیدنی خود طعم کمی بدهید. یا می توانید از پودر یا اشکال مایع خاصی استفاده کنید که می تواند به بطری آب خود اضافه شود.

غذا

راه دیگر برای «نوشیدن» بیشتر آب، خوردن غذاهای پر آب است. برخی از میوه ها یا سبزیجات از بیش از ۹۰ درصد آب تشکیل شده اند. به عنوان مثال می توان به کاهو، کلم، کدو سبز، کرفس، هندوانه یا طالبی اشاره کرد.

با این نکات، می توانید میزان مصرف آب خود را افزایش دهید و به دلیل آن احساس سلامتی بیشتری کنید!

منبع: tips and tricks 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.