?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 21:29
کد خبر : 17564

جواد نکونام : آقا محمود! شما لطف داری!

جواد نکونام : آقا محمود! شما لطف داری!

داستان اختلاف  قدیمی جواد نکونام و محمود فکری سوژه جالبی برای هواداران استقلال بود. وقتی قرار شد استقلال در بازی دوستانه برابر هوادار صف آرایی کند هیچ کس به نتیجه مسابقه کاری نداشت و همه می‌خواستند ببینند جواد نکونام و محمود فکری چه برخوردی با یکدیگر خواهند داشت چون پس از اتفاقی که پاییز سال ۹۹ هنگام رویارویی استقلال

داستان اختلاف  قدیمی جواد نکونام و محمود فکری سوژه جالبی برای هواداران استقلال بود.

وقتی قرار شد استقلال در بازی دوستانه برابر هوادار صف آرایی کند هیچ کس به نتیجه مسابقه کاری نداشت و همه می‌خواستند ببینند جواد نکونام و محمود فکری چه برخوردی با یکدیگر خواهند داشت چون پس از اتفاقی که پاییز سال ۹۹ هنگام رویارویی استقلال با فولاد رخ داد همه می‌دانستند این دو نفر رابطه گرمی با هم ندارند اما حالا تیم‌هایشان را به مصاف هم می‌فرستند!

blank

وقتی دو تیم عصر روز دوشنبه مشغول گرم کردن بودند، جواد نکونام به حرمت اینکه هوادار تیم مهمان است و محمود فکری هم از او از نظر سنی بزرگتر تلقی می‌شود، خودش به سمت تیم حریف رفت و علاوه بر خوش و بش با بازیکنان این تیم، با محمود فکری هم احوالپرسی کرد تا نشان بدهد از نظر او اختلافات و ماجراهای گذشته یک سری مسائل فوتبالیست اما باعث قطع ارتباط این دو استقلالی نمی‌شود.

هواداران پرسپولیس سنگر بگیرند! درویش می خواهد بمب منفجر کند

نکونام : ممنونم آقا محمود شما لطف داری

سرمربی استقلال در مواجهه با سرمربی اسبق این تیم که حالا هدایت هوادار را بر عهده دارد گفتگوی نسبتاً کوتاهی هم در یک فضای خصوصی داشتند و بازیکنان هر دو تیم به همراه عوامل باشگاه ترجیح دادند خیلی به آنها نزدیک نشوند. محمود فکری با تبریک به جواد نکونام گفت: «جواد جان تبریک می‌گویم. خیلی خوشحالم که سرمربی استقلال شدی. امیدوارم روزهای خوب و فصل موفقی در انتظارت باشد. آرزو می‌کنم با استقلال موفق بشوی و همه را خوشحال کنی. کارت دشوار است اما امیدوارم موفق باشی و نتایجی بگیری که همه استقلالی‌ها خوشحال شوند.»

نکونام هم در پاسخ گفت: «ممنونم آقا محمود شما لطف داری. دلم می‌خواهد شما هم در تیم خودت موفق باشی و این فصل نتایج خوبی بگیری.»

بازیکن سابق استقلال: آقای نکونام به مرگ برادرم فوتبال را کنار می گذارم

برخورد نکونام با محمود فکری و به ویژه رفتن سرمربی استقلال به سمت مرد شماره  یک نیمکت هوادار باعث تعجب و شوکه شدن تعدادی از بازیکنان استقلال شد.

آنها که سابقه ماجراهای گذشته را به خاطر داشتند، با تعجب می‌گفتند: ما فکر می‌کردیم نکونام و فکری دیگر هیچ وقت با همدیگر روبرو نمی‌شوند و حتی وقتی شنیدیم قرار است با هوادار بازی دوستانه بکنیم خیلی تعجب کردیم اما حالا نکونام با حرکتی که کرد و اینکه خودش به سمت محمود فکری رفت، نشان داد مسائل فوتبالی و اختلافات داخل زمین نباید باعث ایجاد مشکلات بزرگتر شود.

نکونام خطاب به آقای ستاره: من به تو اعتقادی ندارم می توانی بروی !

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.