?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 21:19
کد خبر : 17561

هواداران پرسپولیس سنگر بگیرند! درویش می خواهد بمب منفجر کند

هواداران پرسپولیس سنگر بگیرند! درویش می خواهد بمب منفجر کند

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی مدعی شد که به‌زودی رضا درویش یک خبر خیلی خوب برای این تیم و هوادارانش خواهد داشت. همان‌طور که قبلا در خبرها اشاره داشتیم، پیشنهاد سه باشگاه استقلال ، سپاهان و تراکتور به باشگاه وایله دانمارک برای خرید سعید عزت‌اللهی باعث شد این باشگاه به یکباره رقم سنگینی را برای رضایتنامه عزت‌اللهی

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی مدعی شد که به‌زودی رضا درویش یک خبر خیلی خوب برای این تیم و هوادارانش خواهد داشت.

همان‌طور که قبلا در خبرها اشاره داشتیم، پیشنهاد سه باشگاه استقلال ، سپاهان و تراکتور به باشگاه وایله دانمارک برای خرید سعید عزت‌اللهی باعث شد این باشگاه به یکباره رقم سنگینی را برای رضایتنامه عزت‌اللهی درخواست کند.

رقمی که با عقب‌نشینی باشگاه‌های ایرانی مواجه شده است.

blank

در همین راستا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد تا پایان قرارداد عزت‌اللهی با باشگاه وایله که ۶ ماه از آن باقی مانده است، صبر کند.

در این میان خود این بازیکن هم پاسخش برای تمدید قرارداد با باشگاه وایله منفی بوده و با وجود تحت فشار قرار گرفتن تمایلی برای این کار ندارد.

بازیکن سابق استقلال: آقای نکونام به مرگ برادرم فوتبال را کنار می گذارم

با توجه به همین مساله پرسپولیس به دنبال توافق با خود عزت‌اللهی است تا او را برای نیم‌فصل در اختیار بگیرد؛ هرچند خود این بازیکن همچنان امیدوار است در اروپا یک تیم خوب برای خود دست و پا کند اما اگر نتواند امکان توافقش با سرخپوشان زیاد است.

اطمینان از پرداخت به‌موقع قسط رادو


بوژیدار رادوشویچ روز گذشته در گفت‌وگو با «فرهیختگان» تاکید داشت که همچنان قسط سوم طلبش از باشگاه پرسپولیس به حسابش نیامده و منتظر است این اتفاق رخ دهد.

چه کسی از کانادا برای پرسپولیس خرج می کند؟

در این زمینه باشگاه پرسپولیس مدعی است که چون موقع تعطیلات اروپا ۲۰۰ هزار دلار را به حساب رادوشویچ انتقال داده‌اند ممکن است چند روزی طول بکشد که این پول به حساب او بنشیند و اگر به هر دلیل این پول برگشت بخورد با مستنداتی که در اختیار دارند ثابت می‌کنند که به‌موقع طلب رادو را پرداخت کرده‌اند تا او نتواند اعتراض کرده و خواهان جریمه ۲۰۰ هزار دلاری شود.

روسونری برای طارمی ۸۲۵ میلیارد تومان می دهد

هر چند رادو خودش در گفت‌وگو با خبرنگار ما تاکید داشت که اگر پرسپولیس در زمان مقرر واریزی را انجام داده باشد او اعتراضی نخواهد داشت و منتظر می‌ماند تا پول به حسابش بنشیند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.