?>
تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1402 - 15:14
کد خبر : 17794

مهاجم سرشناس : از استقلال می روم اما نه به این سادگی ها که فکر می کنید

مهاجم سرشناس : از استقلال می روم اما نه به این سادگی ها که فکر می کنید

مهاجم آبی پوشان اعلام کرده تا زمانی تکلیف مطالباتش از استقلال مشخص نشود، حاضر به فسخ قرارداد نیست. به گزارش “ورزش سه”، چند روز قبل بود که جواد نکونام سرمربی استقلال به آرمان رمضانی اعلام کرد که می‌تواند با معرفی تیم جدید رضایت خود را از باشگاه دریافت کند و جدا شود. قرار گرفتن رمضانی در فهرست خروجی استقلال

مهاجم آبی پوشان اعلام کرده تا زمانی تکلیف مطالباتش از استقلال مشخص نشود، حاضر به فسخ قرارداد نیست.

شرط مهاجم استقلال برای فسخ قرارداد!

به گزارش “ورزش سه”، چند روز قبل بود که جواد نکونام سرمربی استقلال به آرمان رمضانی اعلام کرد که می‌تواند با معرفی تیم جدید رضایت خود را از باشگاه دریافت کند و جدا شود. قرار گرفتن رمضانی در فهرست خروجی استقلال باعث شد تا این بازیکن در تمرینات نیز شرکت نداشته باشد.

استوری ستاره استقلال : من دیگه قرمزپوش شدم

موضوع مهم اما این است که با توجه به اینکه رمضانی یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، جدایی او باید با توافق دوطرفه صورت بگیرد و در غیر اینصورت فسخ قرارداد تبعات پرداخت مبلغ قرارداد سال بعد را برای استقلال خواهد داشت.

در این خصوص گفته می‌شود آرمان رمضانی فعلا حاضر نشده قرارداد خود را فسخ کند. او به مسئولان باشگاه اعلام کرده که مشکلی بابت جدایی ندارد اما بعد از روشن شدن تکلیف مطالباتش از فصل گذشته در این خصوص اقدام خواهد کرد.

رکب جدید یحیی! او ستاره شاکی استقلال را می خواهد

نظر می‌رسد طی روزهای آینده شاهد برگزاری جلسه ای میان مسئولان استقلال و رمضانی باشیم تا توافقی با او صورت بگیرد و برای فسخ قرارداد اقدام کند.

 

چراغ سبز به استقلال !اما غش به سمت پرسپولیس

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

معین💙💙💙💙 جمعه , ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

قراردادهای داخل ایران رو برنامه اصول نیست هرکی .هرکی شده بازیکن باید جذب بشه بدرد باشگاه بخوره نه چندسال مهره معمولی باشه