?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 16:13
کد خبر : 18008

استقلال با تفاضل ۲۱- لیگ را شروع می‌کند!

استقلال با تفاضل ۲۱- لیگ را شروع می‌کند!

خط حمله پرستاره استقلال در لیگ بیست و سوم خالی از بازیکن شده و جواد نکونام دغدغه‌های زیادی در این خصوص دارد. به گزارش “ورزش سه”،‌ با پایان فصل گذشته مسابقات فوتبال در ایران یکی از نکاتی که بسیار به چشم آمد، آمار گل‌های زده استقلال بود؛ آبی‌پوشان تهرانی در مجموع ۳۰ مسابقه ۵۲ گل به ثمر

خط حمله پرستاره استقلال در لیگ بیست و سوم خالی از بازیکن شده و جواد نکونام دغدغه‌های زیادی در این خصوص دارد.

استقلال با تفاضل 21- لیگ را شروع می‌کند!

به گزارش “ورزش سه”،‌ با پایان فصل گذشته مسابقات فوتبال در ایران یکی از نکاتی که بسیار به چشم آمد، آمار گل‌های زده استقلال بود؛ آبی‌پوشان تهرانی در مجموع ۳۰ مسابقه ۵۲ گل به ثمر رساندند تا با وجود ناکامی در قرار گرفتن در رده‌های اول و دوم جدول بهترین خط حمله را از آن خود کنند.

نکته قابل توجه درباره در خط حمله استقلال در فصل گذشته ترافیک شدید در داشتن بازیکن بود؛ آبی‌ها که از لیگ بیستم آرمان رمضانی و ارسلان مطهری را حفظ کرده بودند، با اضافه کردن محمد محبی، مهدی قایدی،‌پیمان بابایی و سجاد شهباززاده یک قدرت هجومی فوق‌العاده به دست آوردند.

ترافیک بازیکن در خط حمله استقلال اگرچه باعث شد فرصت بازی به برخی نفرات باتجربه کمتر برسد، اما در مجموع نشان از قدرتمند بودن این خط در استقلال داشت.

اما در فاصله چند روز تا شروع لیگ بیست و سوم از آن خط حمله قدرتمند بازیکن زیادی برای استقلال باقی نمانده است. محمد محبی که پیوستنش به روستوف روسیه قطعی شده و در جمع آبی پوشان نیست. درباره مهدی قایدی هم امیدها درباره ادامه حضورش در استقلال به ناامیدی تبدیل شد و مشخصا او در لیگ امارات کارش را ادامه می‌دهد. سجاد شهباززاده آقای گل سابق فوتبال ایران درخواست رضایتنامه داده و به زودی جدا می‌شود. همچنین آرمان رمضانی هم دیگر خروجی استقلال در حمله محسوب می‌شود.

1898979

به عبارت بهتر از جمع مهاجمان استقلال در فصل گذشته فقط پیمان بابایی و ارسلان مطهری فعلا ماندگار هستند که حتی درباره مطهری نیز شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی اش وجود دارد. حتی اگر رضا میرزایی که در برخی بازی‌ها به عنوان وینگر راست بازی کرد هم به جمع مهاجمان استقلال اضافه کنیم، او هم به واسطه پارگی رباط صلیبی حداقل نیم فصل اول را از دست داده است.

در این بین تنها بازیکن مطرحی که به خط حمله استقلال اضافه شده مهرداد محمدی است. ستاره باتجربه فوتبال ایران در شرایطی به استقلال آمده که از ناحیه همسترینگ مصدوم است و تمرین زیادی با آبی پوشان نداشته و حتی شنیده می‌شود که چند هفته اول مسابقات را هم از دست بدهد. البته با نظر جواد نکونام آریا برزگر مهاجم جوان تیم امید هم پیراهن استقلال را برتن کرده اما این بازیکن هم احتمالا برای رسیدن به ترکیب اصلی نیاز به زمان دارد.

با یک محاسبه سرانگشتی متوجه می‌شویم از مجموع ۵۲ گل زده استقلال در فصل گذشته ۱۲ گل توسط قایدی و ۸ گل توسط محبی به ثمر رسیده بود. میرزایی نیز یکبار برای تیمش گلزنی کرد تا از بهترین خط حمله لیگ در فصل گذشته زننده ۲۱ گل زده استقلال را ترک کرده باشند!

1888916

اقدام ویژه نکونام برای پوشش ضعف خط حمله استقلال از نظر تعداد بازیکن، بردن کوین یامگا به جمع ۳ مهاجم تیم بوده است. او مثل دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی از ستاره فرانسوی در خط حمله استفاده کرده اما بی‌شک نیاز به حضور بازیکنان جدید در خط حمله استقلال احساس می‌شود.

طی روزهای گذشته شایعات زیادی درباره پیوستن یک مهاجم خارجی به استقلال شنیده شده و روی کاغذ هم این نیاز برای استقلال ضروری است.

باید منتظر ماند و دید جواد نکونام چگونه خط حمله تیمش را برای لیگ بیست و سوم ترمیم می‌کند و در نهایت در جلوی زمین آبی‌ها با چه آرایشی مسابقات را شروع می‌کنند.

ورزش۳ 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.