?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 18:43
کد خبر : 18101

مهاجم سابق پرسپولیس ؛بمب نقل و انتقالات یعنی جذب این بازیکن خارجی

مهاجم سابق پرسپولیس ؛بمب نقل و انتقالات یعنی جذب این بازیکن خارجی

فرشاد پیوس مهاجم پیشین پرسپولیس می‌گوید: واضح است که خرید بازیکن نامدار خارجی آن هم با سقف بودجه و وضعیت مالی فوتبال ایران سخت است اما حداقل می‌توان با دقت و وسواس زیاد فوتبالیست باکیفیت آورد. خیالتون راحت !من به پرسپولیس بازیکن نمیدم نقل و انتقالات تابستانی همواره با اخبار جذاب و شنیدنی همراه بوده

فرشاد پیوس مهاجم پیشین پرسپولیس می‌گوید: واضح است که خرید بازیکن نامدار خارجی آن هم با سقف بودجه و وضعیت مالی فوتبال ایران سخت است اما حداقل می‌توان با دقت و وسواس زیاد فوتبالیست باکیفیت آورد.

خیالتون راحت !من به پرسپولیس بازیکن نمیدم

نقل و انتقالات تابستانی همواره با اخبار جذاب و شنیدنی همراه بوده است. به تازگی اخبار جالب و جذابی از باشگاه پرسپولیس در رسانه‌های خارجی منتشر شد. سایت ترانسفر مارکت از علاقه باشگاه پرسپولیس برای جذب سادیو مانه نوشت و همچنین یک سایت هندی مدعی شد که پرسپولیس هم به جمع تیم‌های خواهان امباپه پیوسته است.

بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس این شاه ماهی است

گرچه همه ما می‌دانیم چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و بازیکنانی با چنین سطحی هیچ وقت به فوتبال ما نمی‌آیند آن هم وقتی که ما حتی توان پرداخت قرارداد بازیکنان درجه پنجم اروپایی را هم نداریم.

یحیی نکونام را له می کند/ دربی از آنچه در تقویم می بینید به شما نزدیکتر است

اما ادعاهای سایتهای خارجی مبنی بر علاقه پرسپولیس به جذب امباپه و مانه می‌توان جذابیتی به اخبار نقل و انتقالاتی فوتبال ایران بدهد و تصور این دو بازیکن در خط حمله تیم یحیی گل محمدی جالب به نظر می‌رسد. فرشاد پیوس بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس در این رابطه می‌گوید: این شوخی‌ها در فصل نقل و انتقالات وجود دارد.

ما امباپه نمی‌خواهیم، هم کسی توقع خرید ستاره فرانسوی فوتبال جهان را ندارد اما همه ما پرسپولیسی‌ها انتظار داریم بازیکنان خارجی با کیفیتی به تیم محبوب مان اضافه شوند.

لئاندرو پریرا و بازیکنانی از این دست به درد پرسپولیس نمی‌خورند و دیدم این مهاجم برزیلی فقط پاسپورتش برزیلی بود و در عمل چیزی نشان نداد. چه بسا با اشتباه و اخراج خودش جلوی سپاهان در بازی برگشت در تهران نزدیک بود یک جام را از ما بگیرد.

او ادامه می‌دهد: البته واضح است که خرید بازیکن نامدار خارجی آن هم با سقف بودجه و وضعیت مالی فوتبال ایران سخت است اما حداقل می‌توان با دقت و وسواس زیاد فوتبالیست باکیفیت آورد.

اگر هم بازیکن با کیفیت خارجی پیدا نشد روی همین جوانان خودمان سرمایه گذاری کنیم.

من معتقدم اگر قرار بر خرید بازیکنان بی کیفیت باشد که سطح آنها حتی از جوانان خودمان پایین‌تر است چه اجباری وجود دارد که چنین خریدهایی انجام شود؟ ما مهاجم خارجی می‌خریم که دو برابر مهاجم داخلی گل بزند نه اینکه در نیم فصل یک گل آژان کشی بزند و بعد هم خیلی راحت برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.