?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402 - 22:39
کد خبر : 18465

مسیح

برای چند ثانیه به انگشت شصت خود ضربه بزنید! چه تأثیرات مثبتی می تواند داشته باشد؟

برای چند ثانیه به انگشت شصت خود ضربه بزنید! چه تأثیرات مثبتی می تواند داشته باشد؟

سعی کنید روی انگشت شصت خود باد کنید. تاثیر شگفت انگیزی دارد! بدن ما واقعاً عجیب است. هر کاری که انجام می دهید و احساس می کنید در ارتباط با مغز و اعصاب شما اتفاق می افتد. هر درد کوچکی، لقمه‌ای از غذایتان، فکر کردن، دویدن… بدون مغزمان، مثل یک سبزی می‌شدیم.  درد هنگامی که به آنفولانزا

سعی کنید روی انگشت شصت خود باد کنید. تاثیر شگفت انگیزی دارد!

بدن ما واقعاً عجیب است. هر کاری که انجام می دهید و احساس می کنید در ارتباط با مغز و اعصاب شما اتفاق می افتد. هر درد کوچکی، لقمه‌ای از غذایتان، فکر کردن، دویدن… بدون مغزمان، مثل یک سبزی می‌شدیم. 

درد
هنگامی که به آنفولانزا یا سرماخوردگی مبتلا هستید ، تمام بدن شما احساس درد می کند. مفاصل و ماهیچه های شما درد می کنند و در نتیجه تلاش بدن برای مبارزه با این بیماری تب می کنید. این به این دلیل است که همه چیز در بدن شما از طریق سیستم عصبی مرتبط است. یک درد می تواند بر همه چیزهای دیگر بدن شما تأثیر بگذارد که به ظاهر نامرتبط هستند.

عصبی
این مورد حتی در مورد احساس عصبی بودن نیز صدق می کند، برای مثال زمانی که باید برای گروه بزرگی از افراد سخنرانی ارائه دهید یا به این دلیل که امتحان دارید. پروانه های عصبی شکم شما را فرا می گیرند و تنها چیزی هستند که می توانید به آنها فکر کنید! بهترین روش برای آرام کردن و از بین بردن اعصابتان این است که برای چند ثانیه به انگشت شصت خود ضربه بزنید. با این کار تنفس خود را تنظیم می کنید و بدن به طور خودکار ضربان قلب شما را بررسی و کنترل می کند.

یک بار دیگر، بدن ما ثابت می کند که همه نوع شگفت انگیز است. دفعه بعد که عصبی شدید، این ترفند را امتحان کنید! ممکن است شما را آرام کند.

منبع: tips and tricks 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.