?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402 - 20:20
کد خبر : 18445

مسیح

ظاهرا سیر می تواند یک راه حل عالی برای جوش ها باشد!

ظاهرا سیر می تواند یک راه حل عالی برای جوش ها باشد!

چه کسی تا به حال فکر می کرد که سیر می تواند راه حلی برای جوش ها باشد؟ اگر مرتباً جوش می زنید، می دانید که چقدر آزاردهنده است. مخصوصاً به این دلیل که معمولاً درست زمانی ظاهر می شوند که چیز مهمی در راه است، مانند یک مصاحبه شغلی یا قرار ملاقات. می‌توانید با انواع کرم‌هایی

چه کسی تا به حال فکر می کرد که سیر می تواند راه حلی برای جوش ها باشد؟

اگر مرتباً جوش می زنید، می دانید که چقدر آزاردهنده است. مخصوصاً به این دلیل که معمولاً درست زمانی ظاهر می شوند که چیز مهمی در راه است، مانند یک مصاحبه شغلی یا قرار ملاقات. می‌توانید با انواع کرم‌هایی که نوید کم‌آبی جوش را می‌دهند، مشغول شوید یا حتی می‌توانید آن را پاک کنید. نتیجه؟ پوست قرمز با شاید حتی یک زخم کوچک. خوشبختانه ما راه حل را داریم. دفعه بعد که می خواهید جوش های خود را کاهش دهید، کمی سیر بگیرید!

آیا قصد دارید این را امتحان کنید؟

سیر

تقریباً همه یک حباب سیر در انباری خواهند داشت. یک حبه سیر به هر سس ماکارونی طعم فوری می‌افزاید، اما علاوه بر این، برای سوپ‌ها یا غذاهای آسیایی نیز مفید است. سیر علاوه بر خوشمزه بودن، بسیار سالم نیز هست. این گیاه پیازی برای سیستم ایمنی بدن شما بسیار مفید است و همچنین عملکرد ضد التهابی نیز دارد. به دلیل این عملکرد ضد التهابی، سیر خام همچنین به مقابله با سطوح بالای کلسترول کمک می کند: از گرفتگی رگ ها جلوگیری می کند. بنابراین، سعی کنید تزازیکی یا آیولی را با سیر خام کمی بیشتر درست کنید، یا کمی از آن را به سس سالاد اضافه کنید تا از این فواید سلامتی بهره مند شوید.

پوست

بنابراین، خوردن سیر فواید زیادی برای سلامتی دارد، اما علاوه بر آن، فواید بیشتری نیز دارد. سیر به ویژه برای پوست مفید است. در قرن هجدهم، سربازان سیر را روی زخم های خود می مالیدند تا از عفونت جلوگیری کنند. ما انجام این کار را در حال حاضر توصیه نمی‌کنیم، زیرا پزشکی مدرن برای انجام بهتر کارها داریم، اما ثابت می‌کند که سیر می‌تواند از عفونت‌ها و التهاب‌ها پیشگیری یا حتی التیام بخشد. این دقیقاً همان چیزی است که ما در مورد جوش ها به آن نیاز داریم زیرا جوش چیزی جز یک التهاب کوچک پوست نیست.

جوش

آیا شما جوش دارید و اکنون با یکی از آن چیزهای سفید زشت روی صورت خود راه می روید؟ نیازی به وحشت نیست؛ فقط یک حبه سیر بگیرید! ابتدا باید صورت خود را تمیز کنید. سپس سر حبه سیر را برش دهید و با چاقوی خود چند برش بزنید تا میخک بتواند آب بیشتری را آزاد کند. این طرف میخک را روی جوش بمالید. آب آن را روی جوش بگذارید تا یک شب خشک شود. به دلیل خواص ضد التهابی، جوش از بین می رود. این همچنین برای جوش هایی که در زیر سطح پوست شما نشسته اند نیز کار می کند. متوجه خواهید شد که پس از یک استراحت شبانه، جوش بسیار صاف تر و کمتر قرمز می شود. جوش های کوچک به طور کامل ناپدید می شوند!

ظاهرا سیر می تواند یک راه حل عالی برای جوش ها باشد

جوش

 اکنون با یکی از آن چیزهای سفید زشت روی صورت خود راه می روید؟ نیازی به وحشت نیست؛ فقط یک حبه سیر بگیرید! ابتدا باید صورت خود را تمیز کنید. سپس سر حبه سیر را برش دهید و با چاقوی خود چند برش بزنید تا میخک بتواند آب بیشتری را آزاد کند. این طرف میخک را روی صورت بمالید. آب آن را روی جوش بگذارید تا یک شب خشک شود. به دلیل خواص ضد التهابی، جوش از بین می رود. این همچنین برای جوش هایی که در زیر سطح پوست شما نشسته اند نیز کار می کند. متوجه خواهید شد که پس از یک استراحت شبانه، جوش بسیار صاف تر و کمتر قرمز می شود. جوش های کوچک به طور کامل ناپدید می شوند!

 

پسوریازیس

به دلیل خواص ضدالتهابی سیر، گفته می شود که در برابر پسوریازیس نیز موثر است. می توانید از سیر مانند آنچه در بالا توضیح دادیم استفاده کنید یا می توانید آن را با روغن یا خامه مخلوط کنید. این می تواند به طور قابل توجهی خارش و سوزش را کاهش دهد.

تست

برخی از افراد به سیر حساسیت دارند، بنابراین مهم است که بررسی کنید پوست شما چگونه به سیر واکنش نشان می دهد. ابتدا این روش را در یک نقطه نامشخص مانند مچ دست یا آرنج خود آزمایش کنید. اگر به سیر حساسیت دارید یا پوستتان به آن واکنش بدی نشان می‌دهد، اگر مستقیماً آن را روی جوش بمالید، ممکن است آسیب بیشتری به آن وارد کنید.

منبع: tips and tricks 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.