?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1402 - 23:40
کد خبر : 18628

آقایان بسم الله !پرسپولیسی ها منتظرند

آقایان بسم الله !پرسپولیسی ها منتظرند

در حالی که یک هفته دیگر مسابقات لیگ برتر به صورت رسمی آغاز خواهد شد اما بازیکنان پرسپولیس همچنان بابت عدم پرداخت آپشن‌های خود گله‌مند هستند. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس قرارداد این فصل بازیکنان را تسویه کرد اما هنوز موفق به پرداخت آپشن قهرمانی بازیکنان پرسپولیس در ۲ جام لیگ برتر و حذفی نشده است. طبق

در حالی که یک هفته دیگر مسابقات لیگ برتر به صورت رسمی آغاز خواهد شد اما بازیکنان پرسپولیس همچنان بابت عدم پرداخت آپشن‌های خود گله‌مند هستند.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس قرارداد این فصل بازیکنان را تسویه کرد اما هنوز موفق به پرداخت آپشن قهرمانی بازیکنان پرسپولیس در ۲ جام لیگ برتر و حذفی نشده است.

طبق قرارداد، بازیکنان پرسپولیس حدود ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد خود را به عنوان آپشن طلبکار هستند و خواهان این شدند که تا پیش از آغاز بازی های لیگ برتر این پول‌ها پرداخت شود.

پرسپولیسی‌ها چشم انتظار تحقق یک وعده!

آپشن قهرمانی پرسپولیس در هر ۲ جام رقمی در حدود ۶۶ میلیارد تومان برای اعضای داخلی تیم و ۱۰۰ هزار دلار برای اعضای خارجی پرسپولیس است!

بازیکنان پرسپولیس درخواست خود را به گوش افشین پیروانی سرپرست تیم رسانده اند و او قرار است از طریق باشگاه این موضوع را پیگیری کرده و به اطلاع مدیرعامل برساند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.