?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1402 - 19:08
کد خبر : 18598

ادعای پژوهشگر ایتالیایی: اولین یوفو در سال ۱۹۳۳ در ایتالیا پیدا شد

ادعای پژوهشگر ایتالیایی: اولین یوفو در سال ۱۹۳۳ در ایتالیا پیدا شد

کنگره آمریکا اخیرا وارد معرکه شده و خواهان ارائه شواهدی درباره دسترسی دولت ایالات متحده به سفینه‌های بیگانه شده است

یک پژوهشگر ایتالیایی گفته است ادعاهای اخیر مبنی بر پیدا شدن اولین شیء با منشاء فرازمینی یا «یوفو» در ایتالیا در سال ۱۹۳۳ صحت دارد، و او طی تحقیقاتش در این باره به مدارکی دست یافته است.

blank

روبرتو پینوتی می‌گوید این سفینه بیگانه در ۱۳ ژوئن ۱۹۳۳، در دوران حکومت بنیتو موسولینی، در ایتالیا پیدا شد، اما در پایان جنگ جهانی دوم نیروهای اشغالگر آمریکایی آن را به ایالات متحده فرستادند.

نشانه های حیات در سیاره زهره کشف شد/ ما تنها نیستیم

پینوتی اخیرا اسنادی را به روزنامه‌ها نشان داد که وی ادعا می‌کند شواهد فرود آمدن این سفینه بیگانه در ایتالیا است، و نشان می‌دهد که دولت موسولینی یک «سازمان مخفی» برای تحقیقات درباره یوفوی ادعایی تاسیس کرده بوده است.

به گفته پینوتی: «من و همکارم آلفردو لیسونی بعد از آنکه برخی اسناد مخفی مهم راجع به این پرونده در سال ۱۹۹۶ به دست‌مان رسید، تحقیق درباره داستان فرود آمدن یوفو در لومباردی در سال ۱۹۳۳ را آغاز کردیم.»

ادعاهای پینوتی با حرف‌های دیوید گراسک، مأمور امنیتی پیشین آمریکا در این باره همخوانی دارد. گراسگ اخیراً ادعا کرد که سفینه بیگانه کشف‌شده در ایتالیا اولین یوفویی است که دولت ایالات متحده به آن دست پیدا کرده است، و افزود وی شواهدی در دست دارد که نشان می‌دهد دولت آمریکا یک سازمان مخفی دارد که تاکنون چندین سفینه بیگانه به دست آورده است.

حرف و حدیث درباره دسترسی داشتن دولت ایالات متحده به سفینه‌های بیگانه طی ماه‌های اخیر بالا گرفته است. بر این اساس، کنگره آمریکا وارد معرکه شده و خواهان ارائه شواهدی در این باره شده است.

کمیته نظارتی مجلس نمایندگان کنگره آمریکا در حال برنامه‌ریزی برای گفت‌وگو درباره ادعاهای گراسک است. مارکو روبیو، سناتور جمهوری‌خواه فلوریدا می‌گوید سایر اعضای جامعه اطلاعاتی آمریکا نیز گفته‌اند «داستان‌های دست اول» درباره یوفو دارند، و کنگره می‌خواهد از چند و چون این روایات مطلع شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.