?>
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1402 - 9:05
کد خبر : 18647

بررسی گوشی جدید تکنو Tecno Camon 20 Pro قلدر خوش قیمت

بررسی گوشی جدید تکنو Tecno Camon 20 Pro قلدر خوش قیمت

Tecno Camon 20 Pro نسخه ارتقا یافته Camon 19 Pro سال گذشته است و چیزی بیش از یک طراحی جذاب ارائه می دهد.  این اسمارت فون با برچسب قیمت مقرون به صرفه ای که دارد، یک سورپرایز خوشایند برای علاقه مندان به گوشی های هوشمند است که به دنبال سخت افزاری عالی و بدون ضرر هستند.  قسمت پشتی گوشی

Tecno Camon 20 Pro نسخه ارتقا یافته Camon 19 Pro سال گذشته است و چیزی بیش از یک طراحی جذاب ارائه می دهد. 

این اسمارت فون با برچسب قیمت مقرون به صرفه ای که دارد، یک سورپرایز خوشایند برای علاقه مندان به گوشی های هوشمند است که به دنبال سخت افزاری عالی و بدون ضرر هستند.

 قسمت پشتی گوشی دارای بافت کمی مات است که نه تنها یک لمس مجلل را اضافه می کند، بلکه حس لمس رضایت بخشی را نیز ارائه می دهد. ظاهری زیبا، همراه با درخشندگی قاب که شبیه به آیفون است، ظاهری ممتاز به Tecno Camon 20 Pro بدون برچسب قیمت بالا می‌دهد.

 

طراحی 

Camon 20 Pro از روند تلفن های هوشمند اندرویدی معاصر با طراحی ساختارشکنی پازلی (این توصیف رسمی برند است) پیروی می کند. با الهام از معماری پست مدرن، پشتی چرمی بافت دار با الگوی منحصر به فرد و ماژول دوربین پنج ضلعی شکل دارد.

 

طراحی نه تنها حسی از تجمل را به آن اضافه می کند، بلکه به طور موثر اثر انگشت و لکه ها را پنهان می کند. علیرغم داشتن قاب پلاستیکی، این گوشی هوشمند ظاهر و احساس برتری دارد.

از نظر ارگونومی، Camon 20 Pro به جای لبه‌های خمیده، دارای لبه‌های مسطح است که در دست گرفتن آن راحت است. ستون سمت راست گوشی دکمه تنظیم صدا و پاور را در خود جای داده است، در حالی که لبه پایینی دارای پورت USB نوع C برای شارژ، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و جلوپنجره بلندگو است.

یک بلندگوی اضافی در لبه بالایی وجود دارد که خروجی صدای استریو را ارائه می دهد. لبه سمت چپ سینی سیم اجکتور را در خود جای داده است که به راحتی دارای یک اسلات اختصاصی برای کارت microSD است.

صفحه نمایش 

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FHD+ AMOLED با طراحی وسط پانچ است. نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد که بالاترین میزان در بخش خود است.

 

 نرخ تازه سازی بالا به طور یکپارچه برای رابط کاربری و برنامه های پشتیبانی شده اعمال می شود و از تعاملات روان و روان اطمینان حاصل می کند. 

 

علاوه بر این، کاربران این امکان را دارند که نرخ تازه‌سازی را به صورت پویا تنظیم کنند یا از بین گزینه‌های ثابت ۶۰ هرتز، ۹۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز انتخاب کنند. این سطح از سفارشی سازی معمولا در گوشی های هوشمند میان رده یافت نمی شود.

.

 

صفحه نمایش Camon 20 Pro با حاشیه های نازک، زوایای دید عالی و سطوح روشنایی چشمگیر، متن را حتی در زیر نور مستقیم خورشید خوانا می کند. علاوه بر این، این گوشی هوشمند دارای گواهینامه Widevine L1 است که به کاربران امکان می دهد محتوا را از پلتفرم های OTT با وضوح FHD پخش کنند.

دوربین

به عنوان یک گوشی هوشمند دوربین محور، Camon 20 Pro 5G دارای یک تنظیم دوربین سه گانه در پشت است. ستاره اصلی این نمایشگاه، سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی RGBW (G+P) با لنز بزرگ دیافراگم f/1.65 و OIS است. این سنسور اصلی برای افزایش حساسیت به نور و بهبود عملکرد در نور کم طراحی شده است. سنسور اصلی همراه با یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی و یک واحد ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

عملکرد دوربین تا زمانی که ویژگی هوش مصنوعی خاموش باشد رضایت بخش است. هنگامی که هوش مصنوعی فعال است، رنگ ها را بیش از حد اشباع می کند و در نتیجه تصاویری غیرطبیعی با از دست دادن جزئیات و محدوده دینامیکی ایجاد می کند. با این حال، با خاموش شدن هوش مصنوعی، تصاویر متعادل‌تر به نظر می‌رسند، با جزئیات واضح، سایه‌های واقعی و نقاط برجسته به خوبی حفظ شده‌اند. قابلیت فیلم برداری در شب گوشی هوشمند از تشخیص نویز و نور منصفانه رنج می برد، اما در کل با توجه به قیمت آن، عملکرد خوبی دارد.

، Camon 20 Pro 5G دارای یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در یک سوراخ پانچ است. در نور روز، دوربین جلو سلفی های مناسبی با جزئیات خوب و رنگ پوست دقیق می گیرد.

با این حال، در محیط های داخلی یا محیط های کم نور، جزئیات ملایم و رنگ ها کمی کم رنگ به نظر می رسند. حالت پرتره جلوه تاری خوبی به پس‌زمینه اضافه می‌کند، اگرچه تشخیص لبه را می‌توان بهبود بخشید.

کارایی

Camon 20 Pro با پلتفرم Helio G99 عرضه می شود. این یک SoC پرچمدار نیست، اما با توجه به قیمت مقرون به صرفه اش، همچنان عملکرد قابل تحسینی دارد. بدون هیچ زحمتی برنامه های ارتباطی و ناوبری ضروری را بدون هیچ تاخیر یا کندی کنترل می کند. علاوه بر این، تجربه مرور رضایت بخشی را برای آن لحظات فراغت فراهم می کند.

 مناسبی را نیز در بازی ارائه می دهد. در حالی که ممکن است لکنت اولیه وجود داشته باشد، بازی هایی مانند PUBGM زمانی که با تنظیمات مناسب پیکربندی شده باشند، به راحتی روی Camon 20 Pro اجرا می شوند. این امکان وجود دارد که از جلسات بازی در طول رفت و آمد روزانه خود بدون هیچ مشکل اساسی لذت ببرید. علاوه بر این، قاب پشتی گوشی به طور موثر گرما را دفع می کند و نیاز به قاب اضافی را کاهش می دهد.

 

سیستم عامل و باتری

Camon 20 Pro که روی پوسته سفارشی HiOS 13 Tecno در بالای اندروید ۱۳ اجرا می شود، تمام عملکردها و توانایی های مورد انتظار از سایر پوسته های سفارشی اندروید را ارائه می دهد. با این حال، برخی از نرم افزارهای bloatware و اعلان های از پیش نصب شده را به همراه دارد که نمی توان آنها را حذف کرد.

 

 

Camon 20 Pro به یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که این اطمینان را به شما می دهد که در طول روز نگران تمام شدن باتری نباشید. چه دائماً از برنامه‌های پرمصرف استفاده می‌کنید یا به جلسات بازی گاه به گاه سرگرم می‌شوید، این گوشی هوشمند می‌تواند سنگین‌ترین فشار را تحمل کند و همچنان با یک بار شارژ یک روز کامل دوام بیاورد. علاوه بر این، اگر محافظه‌کارانه‌تر از تلفن استفاده کنید، می‌توانید عمر باتری بیشتری را نیز انتظار داشته باشید.

 موارد نادری که باتری شما تمام شود، Camon 20 Pro دارای یک شارژر سریع ۳۳ واتی است. این تضمین می کند که تلفن شما به سرعت و کارآمد روشن می شود. تنها در حدود ۹۰ دقیقه، شارژر می تواند باتری را از حالت کاملاً خالی به شارژ کامل پر کند و به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ خرابی قابل توجهی به استفاده از تلفن خود بازگردید.

 

 

نتیجه گیری 

به طور کلی، Tecno Camon 20 Pro یک گوشی هوشمند پرچمدار قوی با قیمتی است که در رده میان رده ها قرار می گیرد. اگرچه برخی از کاربران ممکن است ویژگی هوش مصنوعی دوربین را دشوار بدانند، اما با خاموش کردن آن به راحتی می توان آن را برطرف کرد. 

هنگامی که کاربران به این دستگاه دست پیدا کردند، Camon 20 Pro به یک راننده کاملاً روزانه تبدیل می شود که می تواند یکی از انتخاب های برتر در سال ۲۰۲۳ در این بخش قیمت باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.