?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1402 - 8:41
کد خبر : 18881

باران کوثری آفتابی شد / تصویر جدیدی از باران کوثری

باران کوثری آفتابی شد / تصویر جدیدی از باران کوثری

عکس جدید باران کوثری که مربوط به فیلم سینمایی شهرخاموش است منتشر شد. باران کوثری متولد ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فیلم جدید باران کوثری ۱۱ مرداد در فرانسه اکران خواهد شد. اکران فیلم سینمایی شهر خاموش فیلم سینمایی شهر خاموش به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی رضا محقق از

عکس جدید باران کوثری که مربوط به فیلم سینمایی شهرخاموش است منتشر شد. باران کوثری متولد ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فیلم جدید باران کوثری ۱۱ مرداد در فرانسه اکران خواهد شد.

blank

اکران فیلم سینمایی شهر خاموش

فیلم سینمایی شهر خاموش به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی رضا محقق از ۱۱ مرداد در سینماهای فرانسه اکران عمومی می‌شود. احمد بهرامی پیش از این برای ساخت «شهر خاموش» که هنوز در ایران اکران نشده است، جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم «شب‌های سیاه تالین» را به دست آورده است.

blank

داستان فیلم سینمایی شهر خاموش

در خلاصه داستان فیلم سینمایی شهر خاموش آمده است: بمانی به جرم قتل شوهرش ۱۰ سال را در زندان سپری کرده است و فرزندش را به خانواده شوهرش دادند. او که به طور موقت آزاد می‌شود، بلافاصله به دنبال پسرش می‌گردد. بمانی به کارگاه اسقاط ماشین می‌رود که ابی، برادر شوهرش در آنجا کار می‌کند اما ادعا می‌کند که از سرنوشت پسرش چیزی نمی‌داند….

blank

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.