?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1402 - 14:05
کد خبر : 19348

مسیح

نیش آزاردهنده پشه گرفتید؟ با این نکات بلافاصله خارش را متوقف می کند!

نیش آزاردهنده پشه گرفتید؟ با این نکات بلافاصله خارش را متوقف می کند!

توصیه نهایی شما در برابر نیش پشه خارش دار چیست؟ ما به شدت از هوای گرم لذت می بریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا در حال حاضر کمی برنزه شویم. متأسفانه فصل تابستان نیز دارای معایبی است. کمترین قسمت مورد علاقه ما در تابستان قطعا آن پشه ها و سایر حشرات بسیار آزاردهنده هستند. گویی

توصیه نهایی شما در برابر نیش پشه خارش دار چیست؟

ما به شدت از هوای گرم لذت می بریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا در حال حاضر کمی برنزه شویم. متأسفانه فصل تابستان نیز دارای معایبی است. کمترین قسمت مورد علاقه ما در تابستان قطعا آن پشه ها و سایر حشرات بسیار آزاردهنده هستند. گویی وزوز آنها به اندازه کافی آزاردهنده نیست، نیش خارش دار آنها مرتباً ما را شب ها بیدار نگه می دارد. 

این چیزها در برابر خارش کمک می کند!

نیش پشه

همه در مقطعی آنجا بوده اند. صبح‌ها از خواب بیدار می‌شوید و بلافاصله متوجه می‌شوید که تعداد زیادی نیش پشه در بدن خود دارید. عالی. وقتی احساس ناامیدی می کنید، برای تسکین خارش، گزش ها را می خراشید و قبل از اینکه متوجه شوید آنها را باز کرده اید. بازم عالیه خوشبختانه، چند ترفند وجود دارد که به شما کمک می کند در آینده از شر این مشکل خارش خلاص شوید.

جوش شیرین

جوش شیرین یکی از آن محصولاتی است که باید همیشه در کمد خود داشته باشید. شما می توانید آن را برای بسیاری از چیزهای مختلف استفاده کنید! همچنین می تواند به تسکین این خارش آزاردهنده کمک کند. یک قاشق جوش شیرین را در یک کاسه کوچک بریزید و به اندازه ای آب اضافه کنید تا به شکل خمیر درآید. سخاوتمندانه این خمیر را روی نیش پشه خود بمالید و بگذارید حدود ۱۵ دقیقه بماند. آن را بشویید و خارش از بین می رود!

آب لیمو یا لیمو ترش

بسیاری از اسیدها می توانند به تسکین خارش کمک کنند و آب لیمو یا لیموترش نیز از این امر مستثنی نیست. علاوه بر این، به جلوگیری از عفونت نیز کمک خواهد کرد. کمی آب میوه را روی محل گزش بمالید و خارش خیلی سریع کمتر می شود. مطمئن شوید که از این ترفند فقط زمانی که در داخل خانه هستید استفاده می کنید. اگر پوست خود را با آب میوه بمالید و سپس زیر نور خورشید بروید، احتمال خشک شدن پوست شما بسیار زیاد است.

آب دریا

هیچ چیز با طراوت تر از شیرجه رفتن در آب در اواسط تابستان نیست. همچنین این ایده بسیار خوبی است که وقتی پشه خارش دار شدید، خود را وارد آب شور دریا کنید. نمک باعث می شود خارش خیلی سریع از بین برود. ایده آل!

آلوئه ورا

آلوئه ورا نیز چیزی است که حتما باید همیشه در اطراف داشته باشید. این یک محصول معجزه گر واقعی است. می توانید از آن به عنوان لوسیون پس از آفتاب استفاده کنید، اما زمانی که به تازگی توسط پشه گزیده شده اید و نیش هنوز کمی می سوزد، بسیار مفید است. آیا قبلاً نیش را خراشیده اید؟ سپس، قطعاً ایده خوبی است که مقداری آلوئه ورا روی آن بمالید، زیرا عملکرد ترمیمی دارد.

خمیر دندان

کمی خمیر دندان روی نیش پشه بمالید و خارش از بین می رود. فراموش نکنید که خمیر را قبل از بیرون رفتن از خانه بردارید، زیرا ممکن است کمی عجیب به نظر برسد. مالیدن مقداری نعناع روی محل گزش نیز به کاهش خارش کمک می کند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.