?>
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 10:30
کد خبر : 19426

من از پرسپولیس نرفتم ! من را از پرسپولیس بیرون انداختند

من از پرسپولیس نرفتم ! من را از پرسپولیس بیرون انداختند

کمال کامیابی‌نیا، در مصاحبه اخیر خود توضیحاتی را درخصوص حواشی جدایی‌اش از باشگاه پرسپولیس بیان کرد. به گزارش همشهری آنلاین، کمال کامیابی‌نیا، یکی از بازیکنان پرافتخار پرسپولیس که پس از ۸ سال حضور در این تیم  و کسب ۶ قهرمانی بالاخره از جمع سرخپوشان جدا شد، به تازگی در مصاحبه‌ای ماجرای قطع همکاری‌اش را با

کمال کامیابی‌نیا، در مصاحبه اخیر خود توضیحاتی را درخصوص حواشی جدایی‌اش از باشگاه پرسپولیس بیان کرد.

کامیابی‌نیا و نعمتی

به گزارش همشهری آنلاین، کمال کامیابی‌نیا، یکی از بازیکنان پرافتخار پرسپولیس که پس از ۸ سال حضور در این تیم  و کسب ۶ قهرمانی بالاخره از جمع سرخپوشان جدا شد، به تازگی در مصاحبه‌ای ماجرای قطع همکاری‌اش را با سرخپوشان پایتخت را توضیح داد.

کامیابی‌نیا در این خصوص گفت: اولین بار بعد از تماسی که با آقای درویش داشتم متوجه شدم که در لیست مازاد هستم، درصورتی که تا آن لحظه این موضوع به من گفته نشده بود و من هم فقط از فضای مجازی گمانه زنی‌ها به گوشم می‌رسید و بالاخره با پیگیری‌های خودم متوجه آن شدم.

هافبک سابق پرسپولیس ادامه داد: من از یحیی گل‌محمدی فقط از این بابت دلخورم که این موضوع را خیلی دیر به من اعلام کرد. من قرارداد خانه‌ام را به تازگی تمدید کرده بودم و باید به فکر مدرسه دخترم نیز می‌بودم. درحالی که من دوست داشتم یک فصل دیگر در پرسپولیس بازی کنم و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم.

کاپیتان سابق سرخپوشان از دخالت‌های چند بازیکن نیز پرده برداشت و گفت: آن‌ها دوست نداشتند من و سیامک نعمتی و دو بازیکن دیگر در پرسپولیس بمانیم چون مثل آن‌ها عادت نداشتیم که برای تحویل گرفتنمان دست به هرکاری بزنیم و با افراد بیرون از باشگاه ارتباط برقرار کنیم و در آخر نیز من را به خاطر سنم بیرون کردند و یک هافبک ۳۲ ساله را جذب کردند!

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.