?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 12:05
کد خبر : 19836

ما پشت مان به نکونام گرم است / جواد دلگرمی داد

ما پشت مان به نکونام گرم است / جواد دلگرمی داد

علی چینی بازیکن و مربی استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اظهارات تازه جواد نکونام در رابطه با مشکلات موجود در تیم استقلال اظهار داشت: باعث تاسف است که یک مربی آن هم در راس تیمی مثل استقلال با این همه عظمت و بزرگی این گونه از مشکلات حرف می‌زند. مشکلاتی که واقعاً برای

علی چینی بازیکن و مربی استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اظهارات تازه جواد نکونام در رابطه با مشکلات موجود در تیم استقلال اظهار داشت: باعث تاسف است که یک مربی آن هم در راس تیمی مثل استقلال با این همه عظمت و بزرگی این گونه از مشکلات حرف می‌زند.

blank

مشکلاتی که واقعاً برای یک تیم معمولی هم در این ایام به وجود نیامد.

وی افزود: اگر یک نگاه سطحی به تیم‌های پایین جدولی لیگ گذشته بیندازید، می‌بینید که آنها هم تحت شرایط اقتصادی فعلی کشور کارشان را انجام دادند، بازیکن گرفتند، اردو رفتند و بدنسازی داشتند اما متاسفانه استقلال طوری با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کرد که به نظر می‌رسید کسی نمی‌خواهد این تیم سر و سامان بگیرد.

مربی اسبق استقلال با اشاره به صحبت‌های محکم جواد نکونام گفت: جواد یک بار دیگر ثابت کرد چرا توانسته تا این اندازه در تیم ملی فوتبال کشورمان بازی کند. او بیدی نیست که با این بادها بلرزد. حرفش را محکم زد. من همه صحبت‌های او را خواندم و مطمئنم که جواد نکونام اگر می‌گوید کسی در داخل باشگاه در حال چوب گذاشتن لای چرخ تیم است بی دلیل حرف نمی‌زند.

نکونام به این ستاره آبی ها اعتقادی ندارد

چینی اضافه کرد: ما همه می‌دانیم استقلال تعدادی بازیکن از دست داده و در نقطه مقابل نتوانسته لیست سرمربی‌اش را بگیرد. نکونام صراحتاً گفت ۴۰ درصد تیم استقلال از جمع بازیکنانش رفته‌اند این یعنی اوضاع خوب نیست اما همین که او محکم ایستاده و می‌گوید کسی نمی‌تواند به تیمش ضربه بزند معرکه است. او دل ما را قرص کرده و ما هم قرص و محکم پشت او می‌ایستیم و از نکونام حمایت می‌کنیم.

بازیکن قدیمی استقلال یادآور شد: من مدتی قبل هم صحبت کردم و با حمایت تمام قد از جواد نکونام گفتم که او باید بماند و پوزه خیلی‌ها را به خاک بمالد الان هم ایستاده و می‌خواهد همین کار را بکند. من مطمئنم با همین بازیکنان قبلی و نفرات تازه وارد کاری که می‌خواهد را انجام می‌دهد اما قطعاً کار آسانی پیش رویش نیست. ما باید به او کمک کنیم.

چینی در آخر گفت: اگر جواد نکونام احساس کند حمایت هواداران را ندارد آن وقت ته دلش خالی می‌شود. ما باید دل او را قرص کنیم و نگذاریم مشکلی از این بابت پیش بیاید. مدیر باشگاه هم باید تا جایی که می‌تواند از استقلال حمایت کند و پشت نکونام بایستد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.