?>
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 23:19
کد خبر : 19616

مسیح

این ۵ نشانه است که تشک شما واقعاً نیاز به تعویض دارد!

این ۵ نشانه است که تشک شما واقعاً نیاز به تعویض دارد!

مفید برای دانستن! ممکن است خودتان متوجه آن نشوید، اما گاهی اوقات برای مدت طولانی روی یک تشک خوابیده اید. آیا از بی خوابی شبانه، کمردرد یا هر یک از موارد زیر رنج می برید؟ سپس مطمئناً می دانید که تشک شما نیاز به تعویض دارد. جایگزین کنید البته، زمانی که خواب خوبی داشته باشید عملکرد بهتری

مفید برای دانستن!

ممکن است خودتان متوجه آن نشوید، اما گاهی اوقات برای مدت طولانی روی یک تشک خوابیده اید. آیا از بی خوابی شبانه، کمردرد یا هر یک از موارد زیر رنج می برید؟ سپس مطمئناً می دانید که تشک شما نیاز به تعویض دارد.

جایگزین کنید
البته، زمانی که خواب خوبی داشته باشید عملکرد بهتری خواهید داشت. یکی از شایع ترین دلایل بد خوابی، تشک بد و قدیمی است. با این حال بیشتر مردم بیش از حد طولانی روی تشک قدیمی خود می خوابند. اگر علائم زیر را می شناسید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که تشک خود را تعویض کنید.

تشک شما چند ساله است؟

ابتدا با خودتان بررسی کنید که تشک شما واقعا چند ساله است. اگر بیش از ده سال از خرید آن می گذرد، تشک شما واقعاً نیاز به تعویض دارد.   پس از حدود هفت سال، تشک شما باید تعویض شود. بنابراین حداکثر ده سال روی یک تشک است.

اعضای بدن در حالت خواب

آیا اغلب با دست ها یا پاهای خود در خواب از خواب بیدار می شوید؟ این نیز می تواند نشانه این باشد که تشک شما نیاز به تعویض دارد. اگر گاهی اوقات یک پا یا بازو در رختخواب خود بخوابید کاملاً طبیعی به نظر می رسد، اما در واقع اصلاً اینطور نیست. اعضای بدن خوابیده نشان می دهد که آویزان در تشک شما دیگر خوب نیست. برای بررسی اینکه آیا تشک شما هنوز فنر کافی دارد یا خیر، باید برای مدت کوتاهی روی تشک خود را با دست فشار دهید. آیا تشک شما دیگر فنر نمی کند؟ سپس فنر از بین می رود و بهتر است به دنبال یک تشک جدید باشید.

لکه یا بوی نامطبوع

آیا تشک شما دارای لکه یا بوی بدی است؟ این نشانه آن است که باید بلافاصله به فروشگاه تختخواب بروید. در طول سال‌ها تعداد زیادی باکتری، گرد و غبار و مایعات بدن در تشک جمع می‌شوند و این خیلی آرام‌بخش نیست.

شب‌های بی‌خوابی

آیا شریک زندگی‌تان دائماً در کنار شما می‌چرخد؟ سپس این نیز به این معنی است که تشک شما باید تعویض شود. یک تشک خوب باید ثبات کافی داشته باشد تا زمانی که شریک زندگی تان برمی گردد خواب بمانید.

کمر درد

در نهایت، زمانی که تشک شما در انتهای طناب خود قرار دارد، کمردرد نیز نشانه ای قابل تشخیص است. بالش و تشک شما برای وضعیت بدن شما در شب بسیار تعیین کننده است. اگر این درست نباشد، بلافاصله صبح روز بعد آن را احساس خواهید کرد. پس وقت آن است که به دنبال یک تشک جدید باشید!

منبع: tips and tricks 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.