?>
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 21:09
کد خبر : 19607

مسیح

گلو درد؟ این ۹ کاری است که می توانید برای کمک به آن انجام دهید!

گلو درد؟ این ۹ کاری است که می توانید برای کمک به آن انجام دهید!

این نکات می توانند گلودرد را تسکین دهند روزهای سردتر دوباره فرا می رسد و با آن اغلب موجی از آنفولانزا و سرماخوردگی به راه می افتد. فقدان آفتاب به این معنی است که ویتامین D کمتری دریافت می‌کنید و سرما به این معنی است که بیشتر مستعد ابتلا به ویروس‌ها هستید. و هیچ کس گلو درد

این نکات می توانند گلودرد را تسکین دهند

روزهای سردتر دوباره فرا می رسد و با آن اغلب موجی از آنفولانزا و سرماخوردگی به راه می افتد. فقدان آفتاب به این معنی است که ویتامین D کمتری دریافت می‌کنید و سرما به این معنی است که بیشتر مستعد ابتلا به ویروس‌ها هستید. و هیچ کس گلو درد را دوست ندارد. خیلی آزار دهنده است! خوشبختانه راه های زیادی برای تسکین گلودرد وجود دارد. امروز نه نکته برای شما داریم.

 

به این ترتیب، قبل از اینکه متوجه شوید، درد از بین خواهد رفت.

۱. بخوابید

بهترین راه برای بازگشت به سلامتی خود، خواب کافی است. بنابراین، کمی زود به رختخواب بروید تا مطمئن شوید که استراحت کافی دارید. به این ترتیب، بدن شما سریعتر بهبود می یابد.

۲. چای

عسل برای مدت بسیار طولانی یکی از داروهای اصلی برای رفع گلودرد بوده است. مایع شیرین درد را تسکین می دهد و عملکرد ضد التهابی نیز دارد. به همین دلیل هوشمندانه است که این را به چای خود اضافه کنید. برای اینکه به چای خود مقدار کمی اُمف بیشتری بدهید، می توانید ادویه هایی با خواص درمانی اضافه کنید. دارچین درد را تسکین می دهد، میخک خلط را حل می کند، زردچوبه ضد التهاب است و فلفل هندی سموم را از بین می برد. بنابراین، یک چای از دارچین، میخک، زردچوبه و کمی فلفل کاین درست کنید. مقداری زنجبیل و مقداری عسل نیز اضافه کنید و آماده هستید!

۳. یخ

این کاملا برعکس چای داغ است، اما گلو را نیز آرام می کند: آب یخ زده. یخ سرد درد گلو را تسکین می دهد. یک یخ بدون لبنیات در آن انتخاب کنید، زیرا لبنیات گلو را تحریک می کند.

۴. سوپ مرغ

یک داروی صد ساله برای گلودرد، سوپ مرغ قدیمی خوب است. سوپ مرغ به کاهش میزان مخاط در سینوس‌ها کمک می‌کند، که باعث می‌شود گلوی شما کمتر تحریک شود.

۵. غرغره کردن با آب نمک

یک قاشق چای خوری نمک را با یک لیوان بزرگ آب گرم در حال جوش هم بزنید. بگذارید خنک شود و سپس از آن برای غرغره کردن استفاده کنید. نمک اثر ضد التهابی دارد.

۶. آب نبات سخت

یک تکه آب نبات سفت یا شیرین بیان را بمکید تا بزاق بیشتری ایجاد شود. این کار گلو را نیز آرام می کند. همچنین تعداد زیادی قطره سرفه در فروشگاه ها موجود است که همین اثر را دارند. برخی از اینها دارای برخی از خواص ضد درد نیز هستند.

منبع: tips and tricks 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.