?>
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 9:57
کد خبر : 20055

منتظر محمد: من هم شنیدم اما به من ربطی ندارد

منتظر محمد: من هم شنیدم اما به من ربطی ندارد

منتظر محمد یکی از خرید‌های استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات تابستانی بوده است. منتظر محمد در فهرست استقلال برای دیدار نخست برابر صنعت نفت آبادان قرار نگرفت و خبر‌های درباره جدایی او از تیم ایرانی به گوش می‌رسد که این باعث شد تا او واکنش نشان دهد.او گفت: خبر فسخ قراردادم با استقلال درست نیست. من از

منتظر محمد یکی از خرید‌های استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات تابستانی بوده است.

blank

منتظر محمد در فهرست استقلال برای دیدار نخست برابر صنعت نفت آبادان قرار نگرفت و خبر‌های درباره جدایی او از تیم ایرانی به گوش می‌رسد که این باعث شد تا او واکنش نشان دهد.

او گفت: خبر فسخ قراردادم با استقلال درست نیست.

من از اخباری که خبر از فسخ قرارداد من به خاطر سطح کیفی و فنی من داد شگفت زده شدم. چگونه یک باشگاه قرارداد یک بازیکن را به خاطر مسائل فنی در سه روز فسخ می‌کند؟

فدراسیون فوتبال ایران برای باشگاه سقف بودجه تعیین کرده است و استقلال از این بودجه فراتر رفته است و به همین خاطر قرارداد من ثبت نشده است.

این بازیکن عراقی ادامه داد: این موضوع به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال مربوط می‌شود و به من ربطی ندارد.

 

این مساله باعث شد تا همه بازیکنان جدید در بازی نخست نتوانند به میدان بروند. باشگاه استقلال تلاش می‌کند تا این موضوع را حل کند، اما من امیدوارم که در بازی‌های بعدی برای استقلال به میدان بروم.

 

منتظر محمد تاکید کرده که اگر باشگاه استقلال رضایت او را جلب نکند قطعاً پرونده را از طریق فیفا دنبال خواهد کرد شرایط به گونه‌ای است که اگر استقلال این بازیکن را مازاد اعلام کند، یا باید رضایت مالی او را جلب کند یا اینکه منتظر شکایتش از فیفا و درخواست غرامت چند صد هزار دلاری او باشد.

البته راه سومی هم وجود دارد که منتظر محمد در ایران به تنهایی تمرین کند و کاری به کار استقلال نداشته باشد اما باشگاه ایرانی هم مطالبات او را تا انتهای فصل طبق تاریخ‌های مقرر شده در قرارداد بپردازد! قاعده‌ای که البته خیلی بعید به نظر می‌رسد جنبه اجرایی به خود بگیرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.