?>
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 18:31
کد خبر : 20101

کسی می داند در استقلال چه خبر است ؟ چرا خریدید؟ چرا با تیم به آبادان‌نبردید؟

کسی می داند در استقلال چه خبر است ؟ چرا خریدید؟ چرا با تیم به آبادان‌نبردید؟

علیرغم نتیجه خوبی که استقلال در آبادان گرفت اما حواشی نقل و انتقالات هنوز هم به قوت خودش باقی است.داستان با موضوع منتظر محمد داغ شد و حالا با سایر بازیکنان کشیده شده است مانند خالدآبادی !با توجه به اینکه استقلال از لحاظ هزینه سالیانه به نقطه‌ای رسیده که حتی نمی‌تواند قرارداد مهدی هاشمی نسب

علیرغم نتیجه خوبی که استقلال در آبادان گرفت اما حواشی نقل و انتقالات هنوز هم به قوت خودش باقی است.
داستان با موضوع منتظر محمد داغ شد و حالا با سایر بازیکنان کشیده شده است مانند خالدآبادی !
blank
با توجه به اینکه استقلال از لحاظ هزینه سالیانه به نقطه‌ای رسیده که حتی نمی‌تواند قرارداد مهدی هاشمی نسب را ثبت کند واز طرفی نکونام همچنان پیگیر جذب یک مهاجم جدید است، احتمال خارج کردن نام بازیکنان جوان از لیست نهایی استقلال بسیار قوت گرفته است.

پیش از سفر به آبادان نکونام نسبت به دراختیار داشتن منتظر محمد اعلام بی نیازی کرده بود و حالا نیز دامنه نارضایتی سرمربی استقلال از جذب برخی بازیکنان جوان گسترده‌تر شده و گفته می‌شود سرمربی آبی‌ها نمی‌خواهد برخی بازیکنان را در اختیار داشته باشد تا جا برای جذب بازیکنان جدید باز شود.

بازیکنانی همچون خالدآبادی، برزگر، منتظر و تورانیان در سفر استقلال به آبادان حضور نداشتند تا احتمال جدایی آن‌ها از فهرست استقلال قوت بگیرد واحتمالا دیگر شاهد حضور آن‌ها دراین تیم نباشیم.

البته حضوردروازه‌بانی همچون خالد آبادی در استقلال بیشتر نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب می‌کند و با توجه به اینکه سعیدی‌فر با شرایط مشابه وجود دارد، تداوم حضور این دروازه‌بان نمی‌تواند تصمیمی منطقی باشد و بهتر است مسئولان باشگاه استقلال درباره این بازیکن تصمیم دیگری اتخاذ کرده تا شاید جا برای جذب بازیکنان جدید باز شود و نکونام بتواند در ادامه لیگ از بازیکنانی بهره بگیرد که از لحاظ فنی در وضعیت بهتری باشند.

درهمین راستا گفته می‌شود جذب برخی بازیکنان جوان چندان با خواسته اعضای کادر فنی استقلال همخوانی نداشته وبه نوعی از سرناچاری بوده است

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.