?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 12:12
کد خبر : 20219

آقایان وینگر پرسپولیس را می خواهم به چه زبانی بگویم ؟

آقایان وینگر پرسپولیس را می خواهم به چه زبانی بگویم ؟

علیرضا منصوریان سرمربی فولاد خوزستان امیدوار است تا پیش از هفته دوم، مشکلات ۴ بازیکن موردنظرش برای حضور در ترکیب فولاد برطرف شود. فولاد خوزستان لیگ بیست‌وسوم را در شرایطی آغاز کرد که شاگردان علیرضا منصوریان نتوانستند گام اول را با موفقیت بردارند و شکستی ۳ گله در سیرجان باعث شد تا خیلی زود شرایط

علیرضا منصوریان سرمربی فولاد خوزستان امیدوار است تا پیش از هفته دوم، مشکلات ۴ بازیکن موردنظرش برای حضور در ترکیب فولاد برطرف شود.

blank

فولاد خوزستان لیگ بیست‌وسوم را در شرایطی آغاز کرد که شاگردان علیرضا منصوریان نتوانستند گام اول را با موفقیت بردارند و شکستی ۳ گله در سیرجان باعث شد تا خیلی زود شرایط در اردوی فولادی‌ها بحرانی شود؛ به‌ویژه آنکه منصوریان از محبوبیتی حداقلی در میان هواداران فولاد برخورد است و شکست در گام نخست باعث شد تا جرقه‌ای در جامعه هوادارای فولاد رقم بخورد و موضع‌گیری‌ها علیه سرمربیگری منصوریان در تیم اهوازی شدت گیرد.

قرمزپوشان اهوازی در گام دوم در فصل جدید باید به مصاف صنعت‌نفت بروند؛ تیمی که در شرایط مشابه فولاد در هفته نخست با شکستی ۳ گله کارش را به پایان برد. فولادی‌ها در حالی مهیای حضور در دومین بازی‌شان در فصل جدید می‌شوند که می‌خواهند اولین برد در لیگ بیست‌وسوم و البته نخستین پیروزی خانگی در فصل جدید را مقابل حریف آبادانی در دربی خوزستان جشن بگیرند. علیرضا منصوریان برای این مسابقه حساس و حیاتی، دو دغدغه بزرگ دارد که امیدوار است طی ۳-۲ روز آینده دغدغه‌هایش برطرف شوند.

اصلاح قرارداد در انتظار ۳ ستاره خارجی فولاد؟

شاگردان علیرضا منصوریان در حالی در هفته نخست لیگ برتر مقابل گل‌گهر در سیرجان شکستی ۳ گله را متحمل شدند که سرمربی فولادی‌ها که ۳ مهره کلیدی و خارجی تیمش را در اختیار نداشت؛ کریستوفر کنت، موسی کولیبالی و گادوین منشا. عدم حضور ۳ ستاره خارجی فولاد در ترکیب این تیم در هفته نخست، شوکی غیرمنتظره به قرمزپوشان اهوازی بود و گفته می‌شود که در این زمینه، عدم حضور کنت، کولیبالی و منشا در ترکیب فولاد به‌واسطه مشکلات قانونی بوده است.

فولادی‌ها در زمان انعقاد قرارداد با این ۳ بازیکن خارجی، پرداخت مالیات آن‌ها را برعهده باشگاه قرار داده‌اند و همچنین مجموع آپشن‌های قید شده در قراردادشان بیش از ۲۰ درصد بوده است. این دو مورد طبق قوانین جدید نقل‌وانتقالات تخلف محسوب می‌شود و همین مسئله باعث شده تا سازمان لیگ قرارداد ۳ بازیکن خارجی فولاد را به‌ثبت نرساند. گفته می‌شود که رایزنی‌ها برای اصلاح قرارداد این ۳ بازیکن در حال انجام است و علیرضا منصوریان از مدیران باشگاه فولاد خوزستان خواسته تا موانع قانونی برای حضور این ۳ مهره کلیدی در ترکیب تیمش را از بین ببرند تا او از آن‌ها در دوئل هفته دوم مقابل صنعت‌نفت آبادان استفاده کند.

در انتظار آخرین خرید تابستانی قرمزها

منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار با گل‌گهر سیرجان به جذب بازیکن جدید برای تقویت فهرست تیمش تاکید کرد و به نظر می‌رسد که با وجود جذب بازیکنانی مانند شاهین توکلی، جفرسون باهیا، لوکاس کاندیدو، موسی کولیبالی، گادوین منشا و محمد عباس‌زاده، همچنان فعالیت نقل‌وانتقالاتی قرمزپوشان اهوازی ادامه خواهد داشت و آن‌ها برای تکمیل فهرست خود حداقل یک بازیکن جدید جذب خواهند کرد. در این میان گفته می‌شود که هافبک اسبق پرسپولیس و فصل گذشته نساجی مازندران، گزینه موردنظر علیرضا منصوریان است.

علی شجاعی که در نقل‌وانتقالات تابستانه به تراکتور پیوست و سپس جدایی غیرمنتظره‌ای از جمع شاگردان پاکو خمس داشت، یک بازیکن آزاد در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شود. منصوریان با توجه به توانایی شجاعی برای بازی در پست دفاع چپ و هافبک چپ، از مدیران باشگاه فولاد خواسته تا با او وارد مذاکره شوند که گفته می‌شود مذاکرات انجام شده میان طرفین مثبت بوده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تا پیش از دوئل با صنعت‌نفت آبادان قرارداد شجاعی با فولاد نهایی خواهد شد.

منصوریان به نظر می‌رسد که بعد از شکست سنگین تیمش در سیرجان، به دنبال تغییر و تحولات اساسی در ترکیب قرمزپوشان اهوازی است و در این‌باره روی بازگشت ۳ ستاره خارجی به فهرست تیمش و اضافه شدن علی شجاعی به جمع شاگردانش حساب ویژه‌ای باز کرده است. در صورت تحقق خواسته‌های علیرضا منصوریان تا پیش از دوئل با صنعت‌نفت، به نظر می‌رسد که فولادی‌ها با سیمایی متفاوت‌تر از هفته نخست برابر حریف آبادانی صف‌آرایی خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.