?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 21:51
کد خبر : 20304

اوه اوه عربها چه کردند! جام ملت های سخت قلعه نویی سخت تر شد

اوه اوه عربها چه کردند! جام ملت های سخت قلعه نویی سخت تر شد

جام ملت های آسیا دی ماه در قطر برگزار می شود و تیم ملی کشورمان می رود تا برای قهرمانی بجنگد اما هر روز از اردوگاه رقبا خبرهای عجیب و غریبی مخابره می شود. روزنامه الریاضیه در خبری فوری مدعی شد که روبرتو مانچینی برای عقد قراردادی سه ساله، با فدراسیون فوتبال عربستان به توافق

جام ملت های آسیا دی ماه در قطر برگزار می شود و تیم ملی کشورمان می رود تا برای قهرمانی بجنگد اما هر روز از اردوگاه رقبا خبرهای عجیب و غریبی مخابره می شود.

روزنامه الریاضیه در خبری فوری مدعی شد که روبرتو مانچینی برای عقد قراردادی سه ساله، با فدراسیون فوتبال عربستان به توافق رسیده است.

blank

استعفای روبرتو مانچینی و کناره گیری از تیم ملی ایتالیا، خبر عجیبی بود که صبح امروز توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام شد.

 

سرمربی آتزوری که توانست پس از سال‌ها این تیم را به قهرمانی رقابت‌های یورو برساند، در فاصله ۱۰ ماه تا آغاز جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴، از سمت خود کنار رفت.

با وجود ناکامی مانچینی در رساندن ایتالیا به جام جهانی ۲۰۲۲، اما او با پشتوانه عملکرد خوب در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، مورد حمایت جامعه ورزشی و فوتبالی این کشور قرار گرفته بود.

 

با این حال، این سرمربی ۵۸ ساله تصمیم گرفت تا به پنج سال حضور خود روی نیمکت آتزوری پایان دهد و حالا در انتخابی شگفت انگیز، قصد دارد تا راهی خاورمیانه شود.

پس از جدایی اروه رنار از تیم ملی عربستان، فدراسیون فوتبال این کشور با گزینه‌های متعدد و سرشناسی وارد مذاکره شد.

 

یاسر المسحل، نفر شماره یک فوتبال عربستان بارها اعلام کرد که به دنبال یک انتخاب شایسته برای نیمکت تیم ملی این کشور است و در ماه‌های اخیر، نام‌های متعددی برای هدایت الاخضر معرفی شده بودند ولی در نهایت به نظر می‌رسید که یک ایتالیایی قرار است جای رنار را بگیرد.

آنگونه که روزنامه معتبر و معروف الریاضیه در خبری فوری اعلام کرده است، فدراسیون فوتبال عربستان بر سر عقد قراردادی سه ساله، با روبرتو مانچینی به توافق رسیده و این مربی ایتالیایی تا پایان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶، هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

هنوز جزئیاتی از قرارداد و چگونگی توافق مانچینی و فدراسیون فوتبال عربستان منتشر نشده است ولی گفته می‌شود که این مربی کهنه کار با دریافت مبلغی نجومی، شاهین‌های سبز را در دو تورنمنت مهم جام ملت‌های آسیا و جام جهانی (در صورت صعود) هدایت خواهد کرد.

تیم ملی عربستان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر، در گروه F با تیم‌های ملی تایلند، قرقیزستان و عمان هم‌گروه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.