?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 8:12
کد خبر : 13970

فکر می کنید مهم ترین فاکتور از نگاه آقایان و خانم ها برای انتخاب همسر چیه؟ کلیک کنید تا از تعجب شگفت زده شوید

فکر می کنید مهم ترین فاکتور از نگاه آقایان و خانم ها برای انتخاب همسر چیه؟ کلیک کنید تا از تعجب شگفت زده شوید

طبق این پژوهش، مهمترین فاکتور برای انتخاب شریک عاطفی برای آقایون خوشگلی و جوونی خانووم‌ها و در مورد خانوم‌ها، مهمترین ملاک پول آقایون بوده.   اجازه بدید یه موضوع بامزه براتون تعریف کنم، عنوان مقاله پایین خیلی برام جالب بود: تفاوت ملاک‌های زن و مرد در انتخاب شریک عاطفی. خب نظرم جلب شد تا ببینم اوضاع از چه قراره.

طبق این پژوهش، مهمترین فاکتور برای انتخاب شریک عاطفی برای آقایون خوشگلی و جوونی خانووم‌ها و در مورد خانوم‌ها، مهمترین ملاک پول آقایون بوده.

 

اجازه بدید یه موضوع بامزه براتون تعریف کنم، عنوان مقاله پایین خیلی برام جالب بود: تفاوت ملاک‌های زن و مرد در انتخاب شریک عاطفی. خب نظرم جلب شد تا ببینم اوضاع از چه قراره. الان خلاصه ماجرا رو بهتون میگم. جالبه بدونید تو این تحقیق ۱۰۸ محقق از ۴۵ کشور دنیا بر روی حدود پانزده هزار زن و مرد مطالعه کردن و به این نتیجه رسیدن که مهمترین ملاک آقایون در انتخاب پارتنر چیه؟ اگه گفتید؟ تحصیلات؟ اصالت خانواده؟ محل تولد؟ ثروت؟ شغل پدر؟ چی؟

sex

خوشگلی و جوونی خانوم‌ها مهمترین فاکتور برای آقایون بوده.

حالا بریم سراغ خانوم‌ها، فکر می‌کنید مهمترین فاکتور خانوم‌ها در انتخاب پارتنر چی بوده؟ بذارید مستقیم برم سراغ اصل مطلب: پول! پول آقایون براشون مهمترین فاکتور بوده…

خب به من چه؟ من فقط گزارش این تحقیق معتبر از Psychological Science رو خدمتتون ارائه دادم.

blank

🔺حالا موافقین بریم سراغ هوش مصنوعی ببینیم ایشون چی می فرمایند؟

 

♨️جناب هوش مصنوعی از نظر زن ها مهم ترین فاکتور های یک مرد مناسب برای ازدواج چی باید باشه ؟

هر زنی دارای نیازهای مختلفی است و این نیازها ممکن است در بین زنان مختلف تفاوت داشته باشند. با این حال، برخی از ویژگی های مردان مناسب برای ازدواج که ممکن است برای بسیاری از زنان مهم باشد، عبارتند از:

۱. صداقت و اعتماد: برای بسیاری از زنان، صداقت و اعتماد در یک رابطه از اهمیت بالایی برخوردار است. این ویژگی ها می‌توانند به زنان کمک کنند تا با اطمینان و اعتماد خود را به مردی که می‌خواهند ازدواج کنند بسپارند.

۲. همدردی و توجه: زنان به مردانی که قادر به ارائه حمایت و همدردی در مواقع سخت هستند، علاقه دارند. همچنین، مردانی که توجه کافی به نیازهای زنان خود دارند و به آنها احترام می‌گذارند، برای زنان جذاب هستند.

۳. سطح فرهنگی و تحصیلات: برای بسیاری از زنان، سطح فرهنگی و تحصیلات مرد، مهم است. این ویژگی ها ممکن است به زنان کمک کنند تا با مردانی که با آنها تفاوت های فرهنگی و تحصیلی دارند، بهتر درک کنند و رابطه بهتری با آنها داشته باشند.

۴. پایبندی به ارزش های خانوادگی: برای بسیاری از زنان، مهم است که مردی که می‌خواهند با او ازدواج کنند، به ارزش های خانوادگی پایبند باشد. این شامل احترام به پدر و مادر، اهمیت دادن به خانواده، و تمایل به ایجاد یک خانواده پایدار و سالم است.

۵. صبر و تحمل: برای بسیاری از زنان، صبر و تحمل در یک رابطه بسیار مهم است. این ویژگی ها می‌توانند به زنان کمک کنند تا با مردانی که در مواقع سخت تحمل و صبر دارند، بهتر هماهنگ شوند و رابطه بهتری داشته باشند.

در نهایت، باید توجه داشت که هر زنی دارای نیازهای مختلفی است و این نیازها بستگی به شخصیت و موقعیت های شخصی آن زن دارد.

 

♨️از نظر مردها مهم ترین فاکتور های یک زن مناسب برای ازدواج چی باید باشه  ؟

 

هر مردی دارای نیازهای مختلفی است و این نیازها ممکن است در بین مردان مختلف تفاوت داشته باشند. با این حال، برخی از ویژگی های زنان مناسب برای ازدواج که ممکن است برای بسیاری از مردان مهم باشد، عبارتند از:

۱. صداقت و اعتماد: برای بسیاری از مردان، صداقت و اعتماد در یک رابطه از اهمیت بالایی برخوردار است. این ویژگی ها می‌توانند به مردان کمک کنند تا با اطمینان و اعتماد خود را به زنی که می‌خواهند ازدواج کنند بسپارند.

۲. همدردی و توجه: مردان به زنانی که قادر به ارائه حمایت و همدردی در مواقع سخت هستند، علاقه دارند. همچنین، زنانی که توجه کافی به نیازهای مردان خود دارند و به آنها احترام می‌گذارند، برای مردان جذاب هستند.

۳. سطح فرهنگی و تحصیلات: برای بسیاری از مردان، سطح فرهنگی و تحصیلات زن، مهم است. این ویژگی ها ممکن است به مردان کمک کنند تا با زنانی که با آنها تفاوت های فرهنگی و تحصیلی دارند، بهتر درک کنند و رابطه بهتری با آنها داشته باشند.

۴. شخصیت قوی و مستقل: برای بسیاری از مردان، زنی با شخصیت قوی و مستقل جذاب است. این شامل زنانی است که در کارهای خود موفق هستند، به دنبال رشد شخصی و حرفه‌ای هستند و قادر به ایجاد تعادل بین زندگی شخصی و کاری خود هستند.

۵. زیبایی و جذابیت ظاهری: برای بسیاری از مردان، جذابیت ظاهری زنان مهم است. اما باید توجه داشت که جذابیت ظاهری تنها یکی از ویژگی های زن است و برای بسیاری از مردان، اهمیت کمتری نسبت به ویژگی های دیگری مانند شخصیت قوی و صداقت دارد.

در نهایت، باید توجه داشت که هر مردی دارای نیازهای مختلفی است و این نیازها بستگی به شخصیت و موقعیت های شخصی آن مرد دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.