?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 12:25
کد خبر : 20222

لطفا بایستید !استقلال در آستانه ثبت یک رکورد استثنایی است

لطفا بایستید !استقلال در آستانه ثبت یک رکورد استثنایی است

استقلال با ۹۹۸ گل زده تنها با به ثمر رساندن ۲ گل دیگر می تواند به رکورد تاریخی ۱۰۰۰ گل زده در تاریخ لیگ برتر دست یابد. شاگردان جواد نکونام فصل را با قدرت آغاز کرده و توانستند در آبادان با به ثمر رساندن ۳ گل، از سد میزبان خود عبور کنند. پیروزی با این

استقلال با ۹۹۸ گل زده تنها با به ثمر رساندن ۲ گل دیگر می تواند به رکورد تاریخی ۱۰۰۰ گل زده در تاریخ لیگ برتر دست یابد.

تنها یک گام تا ثبت یک رکورد جدید برای استقلال | هیچ تیمی نزدیک آبی‌پوشان نیست

شاگردان جواد نکونام فصل را با قدرت آغاز کرده و توانستند در آبادان با به ثمر رساندن ۳ گل، از سد میزبان خود عبور کنند.

پیروزی با این اختلاف گل آن هم برابر صنعت نفت، نتیجه ای بود که کمتر کسی می توانست آن را پیش بینی کند ولی آبی پوشان دست پر از زمین مسابقه خارج شدند.

به نقل از ورزش سه، نکته جالب درخصوص نتیجه کسب شده توسط آبی پوشان، نزدیک شدن آنها به ثبت یک رکورد تاریخی در تمام ادوار لیگ برتر است.

 

با گل هایی که رضاوند، مطهری و حردانی در آبادان به ثمر رساندن، مجموع گل های زده استقلال در تاریخ لیگ برتر به عدد ۹۹۸ رسید.

حالا آبی پوشان برای رسیدن به رکورد هزار گل زده در ادوار مختلف لیگ برتر، تنها به ۲ گل دیگر نیاز دارند تا به عنوان نخستین تیم در تاریخ فوتبال ایران به این دستاورد قابل توجه برسند.

استقلالی ها پیش از این و در لیگ نوزدهم با پیروزی برابر تراکتور در استادیوم یادگار امام تبریز، به نخستین تیمی تبدیل شده بودند که در رقابت های لیگ برتر، بیش از ۱۰۰۰ امتیاز را کسب می کنند و حالا آنها می توانند با به ثمر رساندن ۲ گل در دیدار با ملوان، در زمینه گل های زده نیز از این عدد خاص عبور کنند.

لازم به ذکر است که سه مورد از گل های استقلال به رأی کمیته انضباطی در خصوص پرونده اریک بایناما، بازیکن گابنی گل گهر به آمار این تیم اضافه شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.