?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 10:38
کد خبر : 20183

ستاره محبوب نکونام در حال پریدن از دستان استقلال

ستاره محبوب نکونام در حال پریدن از دستان استقلال

به نظر می‌رسد ماجرای قرارداد سعید مهری با باشگاه استقلال به بن‌بست رسیده است. با توجه به اتفاقاتی که طی ۴۸ ساعت گذشته به وقوع پیوست، به نظر می‌رسد داستان ماندن سعید مهری در استقلال به یک چالش بزرگ برخورده و بعید به نظر می‌رسد قضیه به همین راحتی حل و فصل شود چون حالا

به نظر می‌رسد ماجرای قرارداد سعید مهری با باشگاه استقلال به بن‌بست رسیده است.

blank

با توجه به اتفاقاتی که طی ۴۸ ساعت گذشته به وقوع پیوست، به نظر می‌رسد داستان ماندن سعید مهری در استقلال به یک چالش بزرگ برخورده و بعید به نظر می‌رسد قضیه به همین راحتی حل و فصل شود چون حالا طرفین در دو نقطه کاملاً مقابل با یکدیگر قرار گرفته‌اند.

مهری چند ماه قبل قراردادش را به صورت یک جانبه با استقلال فسخ کرد و مدعی بود این کار کاملاً درست انجام شده است اما پس از مدتی مشخص شد بندهای مربوط به فسخ یک جانبه قرارداد پیرامون وضعیت سعید به طور کامل رعایت نشده و این فسخ غیر موجه تلقی می‌شود.

البته سازمان لیگ به باشگاه استقلال اعلام کرد به هر حال باید یک قرارداد دوباره نوشته شود به همین خاطر استقلالی‌ها از هافبک ملی پوش خود درخواست کردند با توجه به شرایط مالی باشگاه و بحث سقف بودجه، رقم دریافتی خود را کاهش بدهد اما این بازیکن نه تنها چنین کاری را نکرد بلکه تاکید داشت باید در قیاس با فصل قبل پول بیشتری بگیرد.

استقلال ابتدا ۱۲ میلیارد تومان پیشنهاد کرد و پس از چانه زنی فراوان، یک میلیارد دیگر نیز روی اصل مبلغ آورد. رقمی که ۲۰ درصد هم پاداش( در صورت تحقق خواسته‌های مد نظر در قرارداد )به آن افزوده می‌شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.