?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 14:30
کد خبر : 20522

سریال مادر خوانده با بازی آناهیتا درگاهی آماده پخش شده است

سریال مادر خوانده با بازی آناهیتا درگاهی آماده پخش شده است

سریال “مادرخوانده” به کارگردانی امیر پور کیان، یکی از جدیدترین آثار شبکه نمایش خانگی است که قرار است در تابستان ۱۴۰۲ منتشر شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با جزئیات این سریال درام آشنا شویم. تی است که سریال‌های شبکه نمایش خانگی موفق شده‌اند توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کنند

سریال “مادرخوانده” به کارگردانی امیر پور کیان، یکی از جدیدترین آثار شبکه نمایش خانگی است که قرار است در تابستان ۱۴۰۲ منتشر شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با جزئیات این سریال درام آشنا شویم.
blank

تی است که سریال‌های شبکه نمایش خانگی موفق شده‌اند توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کنند و امروزه شاهد انتشار سریال‌های متعدد در این بستر هستیم.

 

سریال “مادرخوانده” به کارگردانی امیر پورکیان نیز یکی از آثار جدید است که با استفاده از بازیگران شناخته شده و با داستانی غیراز کلیشه‌ها، شانس خود را برای جلب دل بینندگان امتحان می‌کند. ژانر این سریال درام و خانوادگی است و بازیگرانی، چون آناهیتا درگاهی و بهاره کیان افشار در آن نقش ایفا می‌کنند.

تهیه و تولید این اثر در سال ۱۴۰۱ آغاز شد و فیلمبرداری آن در اوایل سال ۱۴۰۲ به اتمام رسید. اگرچه هنوز اطلاعات تکمیلی این سریال منتشر نشده، انتظار می‌رود به زودی شاهد انتشار آن باشیم.

زمان پخش سریال مادرخوانده

هنوز تاریخ دقیق انتشار سریال جدید امیر پور کیان اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود در تابستان ۱۴۰۲ شاهد پخش آن باشیم. این سریال محصولی از موسسه سرو رسانه پارسیان است و تهیه‌کنندگی آن را نیز مهدی یاری برعهده دارد.

جالب است بدانید که امیر پورکیان علاوه بر کارگردان، نویسنده فیلمنامه این اثر نیز هست. متأسفانه هنوز جزئیاتی نظیر تعداد قسمت‌های سریال مادرخوانده مشخص نشده است.

خلاصه سریال مادرخوانده

سریال “مادرخوانده” با روایتی متفاوت، داستانی را روایت می‌کند که سال‌هاست پدرخوانده‌ها در اوج قدرت و سلطه بر جامعه بوده‌اند. اما در حال حاضر، زمان آن‌ها به پایان رسیده و نوبت مادرخوانده‌هاست. داستان سریال درباره نقش و تأثیر مادرخوانده‌ها در جامعه، قدرت و تلاش آن‌ها برای به دست آوردن جایگاهی که پدرخوانده‌ها به آن دست یافته بودند، می‌باشد. 

بازیگران سریال مادرخوانده

در فهرست بازیگران سریال مادرخوانده اسامی بازیگران مطرحی به چشم می‌خورد. آناهیتا درگاهی قرار است نقش اصلی فیلم را بازی کند. در ادامه مروری بر بیوگرافی او و چندی دیگر از هنرپیشه‌های این سریال خواهیم داشت.

آناهیتا درگاهی

سریال مادرخوانده با بازی آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی بازیگر و نقاش متولد ۷ بهمن ۱۳۶۵ در تهران است. او بازیگری را در سال ۱۳۹۴ و با فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟ به کارگردانی فرزاد مؤتمن آغاز کرد و از همان موقع توانست توجه‌ها را به خود جلب کند. برخی از آثار سینمایی کارنامه هنری آناهیتا درگاهی عبارتند از فیلم سینمایی قانون مورفی محصول ۱۳۹۶، فیلم سینما شهر قصه محصول ۱۳۹۸، راند چهارم و جوجه تیغی هر دو محصول ۱۳۹۹ و فیلم سینمایی مرد بازنده محصول ۱۴۰۰. درگاهی تا کنون در چندین سریال شبکه نمایش خانگی حضور داشته. این آثار عبارتند از ممنوعه در سال ۱۳۹۷، خوب، بد، جلف: رادیواکتیو در سال ۱۳۹۹، می‌خواهم زنده بمانم در سال ۱۴۰۰ و ساخت ایران ۳ محصول ۱۴۰۱. جالب است بدانید که آناهیتا درگاهی همسر اشکان خطیبی، بازیگر و خواننده محبوب ایرانی است.

بهاره کیان افشار 

سریال مادرخوانده با بازی آناهیتا درگاهی

بهاره کیان افشار بازیگر و ترانه‌سرا متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ است. او از سال ۱۳۸۵ و با سریال کلاه پهلوی به کارگردانی سید ضیاءالدین دری وارد عرصه بازیگری شد. او به خاطر ایفای نقش در این سریال کاندید جایزه بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در جشن دنیای تصویر شد. برخی از بهترین آثار بهاره کیان افشار عبارتند از فیلم بارکد محصول ۱۳۹۴، سریال شبکه نمایش خانگی عاشقانه محصول ۱۳۹۵، گلشیفته محصول ۱۳۹۶، فیلم دشمن زن محصول ۱۳۹۶، فیلم گربه سیاه محصول ۱۳۹۹، سریال نمایش خانگی می‌خواهم زنده بمانم محصول ۱۳۹۹ و فیلم آهنگ دو نفره محصول ۱۳۹۹. بهاره افشاری در سال ۱۴۰۲ علاوه بر سریال مادرخوانده در سریال نمایش خانگی قهوه ترک به کارگردانی علیرضا امینی نیز به ایفای نقش پرداخته است.

پژمان بازغی

سریال مادرخوانده با بازی آناهیتا درگاهی

پژمان بازغی بازیگر و مجری متولد ۱۹ مرداد ۱۳۵۳ در تهران است. او بازیگری را در سال ۱۳۷۳ و با فیلم اعتراف از مجید فهیم‌خواه آغاز کرد. بازغی تا کنون در فیلم و سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته است. برخی از بهترین آثار او عبارتند از سریال آژانس دوستی محصول ۱۳۷۸، سریال مرد هزارچهره محصول ۱۳۸۷، مرد دوهزارچهره محصول ۱۳۸۸، سریال دولت مخفی محصول ۱۳۹۲، سریال هشت و نیم دقیقه محصول ۱۳۹۵، سریال مرضیه محصول ۱۳۹۸، سریال نیکان محصول ۱۴۰۲، فیلم ساعت شلوغی محصول ۱۳۹۰، فیلم خنده‌های آتوسا محصول ۱۳۹۳، اسرافیل محصول ۱۳۹۵، فیلم کودکانه موزیکال بازیوو محصول ۱۳۹۸، و هفته‌ای یکبار آدم باش محصول ۱۳۹۹.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.