?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 21:32
کد خبر : 20647

خداحافظ خمز ! برنامه امشب سینما تراکتورسازی تبریز

خداحافظ خمز ! برنامه امشب سینما تراکتورسازی تبریز

سوت پایان یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر در فصل جدید در حالی به صدا درآمد که تراکتورسازی با هدایت خمز در دومین بازی خود و در حضور هواداران بیشمارش به پرسپولیس باخت . یحیی گل‌محمدی که تیمش از کمبود مهاجم تمام کننده رنج می برد پرسپولیس را با ترکیب زیر به میدان

سوت پایان یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر در فصل جدید در حالی به صدا درآمد که تراکتورسازی با هدایت خمز در دومین بازی خود و در حضور هواداران بیشمارش به پرسپولیس باخت .

blank

یحیی گل‌محمدی که تیمش از کمبود مهاجم تمام کننده رنج می برد پرسپولیس را با ترکیب زیر به میدان فرستاد:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و شهاب زاهدی.

در طرف پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور یازده نفر اصلی خود را به ترتیب زیر به میدان فرستاد:

حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین،  آلوارو خیمنز، سیامک نعمتی، محمد نادری، ریکاردو آلوز و عارف رستمی.

اگر چه تراکتور خمز تیم پر مهره ای نشان می دهد اما شرایط به شکلی است که گویا تیم  آن هماهنگی لازم را ندارد و این در حالی است که آنها یک بازی سخت دیگر در آسیا در مقابل رقیب اماراتی پیش رو دارند .

blank

البته از شانس بد خمز قرعه کشی لیگ به نحوی از آب درآمد که تی تی ها در هفته ی اول و دوم دو فینال جدی را مقابل دو مدعی اصلی قهرمانی پشت سر گذاشتند که خب البته دو باخت حاصل کار پاکو شد.

خمز در ادامه راه کار سختی پیشرو دارد ،هواداران پرشور تراکتور از این تیم و از این آسمان پر ستاره انتظار بسیار بالاتری از آنچه که تصور می شود دارند و حالا آنها با دو باخت لیک را مأیوس کننده آغاز کرده اند .

تیم خمز اگر چه برای دقایقی بازی را به دست می گرفت و به نسبت هماهنگ نشان می داد اما با مشکلات جدی روبروست .

پورحمیدی در درون دروازه بسیار نامطمئن و متزلزل نشان می دهد اگر چه دروازه بان خوبی است و می تواند به نقطه اتکا سرمربی اسپانیایی تیم شود اما حالا اعصاب پاکو را بهم ریخته است مخصوصا با اشتباه مرگبار امروزش که گل و پیروزی سه امتیازی را کادو کرده و تقدیم پرسپولیسی ها کرد.

blank

هواداران پرشور تراکتور در پایان بازی و در حالی که دقایق آخر را ایستاده به تماشای تلاش تیم محبوب شان مشغول بودند ناامید و سرخورده ورزشگاه را ترک کردند.

خمز باید بداند که بازی آینده تراکتورسازی بازی مرگ و زندگی برای اوست و تنها کسب یک نتیجه درخشان می تواند او را همچنان روی نیمکت یکی از پرطرفدارترین تیم های آسیا نگهدارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

گوران چهارشنبه , ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

سال پیش همون که هفتا خوردن

صاذق پنجشنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۰۲

خمز هم مربی خوبی نیست تمام تیم‌ها دست تراکتور راخوندند پرس کردن وتیمها رو به بازی هوایی وارسال از دفاع به حمله می کنند وراحت گل می زنند بازیکنان هم که نه غیرت وتعصب دارند نه حال بازی کردن مفت خورها خمز برو همز برو

اصغر پنجشنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۳۳

از شانس بد خمز قرعه کشی لیگ طوری نشد که با مجهزترین تیمهای لیگ که هرکدام با هزار میلیارد بسته شده اند روبرو شود بلکه عامدانه با این دو تیم باید روبرو شوند بعد هم به اهواز بروند چرا با تیمهای معمولی قرعه نیفتاد

ارتش سرخ پنجشنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

واقعافوتبال حالیت نیست۰قرعه کشی میفهمی یعنی چی؟کسی دخالت نمیکنه۰درضمن سپاهان هزارمیلیاردهزینه کرده۰پرسپولیس اگه داشت الان درحسرت مهاجم خارجی نبود،پول اپشن فصل قبلومیداد۰حسابش مسدودشده ۰قطعااینارونمیفهمی۰

حسن پنجشنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۴۶

اصلا این بازیکنان شایسته نام تراکتور نیستن خمز هم نشان داد تنها تاکتیک پرسه که اون هم دستشو خوندن وبا ارسال توپهای بلند از دفاع به راحتی خنثی میشه کارهای پو رحمید ی هم کاملا عمدیه ومغرضانه است امسال سقوط نکنین خوبه حیف این همه ثروت که صرف این بازیکنا میشه