?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 19:42
کد خبر : 20747

شرایط استقلال عادی نیست هواداران زمان بدهند

شرایط استقلال عادی نیست هواداران زمان بدهند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال طبیعی نیست و نیاز به زمان دارد. به گزارش مشرق، علی سامره هنگام ورود استقلال به ورزشگاه آزادی و در خصوص شرایط تیم گفت: وضعیت استقلال هنوز نرمال نشده و نیاز به زمان دارد تا شرایط طبیعی پیدا کرده و کار خود را به خوبی ادامه دهد.وی تاکید

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال طبیعی نیست و نیاز به زمان دارد.

blank

به گزارش مشرق، علی سامره هنگام ورود استقلال به ورزشگاه آزادی و در خصوص شرایط تیم گفت: وضعیت استقلال هنوز نرمال نشده و نیاز به زمان دارد تا شرایط طبیعی پیدا کرده و کار خود را به خوبی ادامه دهد.

وی تاکید کرد: گذاشتن سقف بودجه برای تیم‌ها غیرمنطقی است و دست تیم‌ها را برای جذب بازیکن جدید می‌بندد و بهتر است شرایطی فراهم شود تا تیم‌ها بدون دغدغه نفرات مورد نظر خود را جذب کنند.

سرپرست تیم استقلال در خصوص وضعیت آبی پوشان تا پایان زمان فصل نقل و انتقالات هم گفت: تلاش می‌کنیم از زمان باقی مانده استفاده کرده و بازیکنان مورد نظرمان را با توجه به شرایط سقف بودجه‌ای که گذاشته اند جذب کنیم.

وی در پایان و در پاسخ به اینکه بعد از مدت‌ها به ورزشگاه آزادی آمده اید و خاطرات برای شما زنده خواهد شد گفت: شاید تنها اشکال امروز این است که هواداران حضور ندارند و امیدوارم هر چه زودتر تماشاگران به ورزشگاه آمده و تیم محبوب شأن را تشویق کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.